Probleme cu motoarelor Skoda/VW ? Iată explicația unui specialist!

De Andrei Tabuica   |  11 Septembrie, 2016

Distribuie :

Despre ”fiabilitatea” motoarelor dar și cutiilor de viteze DSG ale mașinilor Skoda/VW circulă zvonuri de mai mulți ani iar unii au și trăit experiența neplăcută pe pielea proprie, în special cei care au procurat un automobil la mina a doua.

Ei bine, dacă autoturismul se află în garanție, problema se rezolvă la reprezentanță însă, cei cărora le-a expirat perioada de garanție, au parte de surprize mai puțin plăcute. Uneori, costurile reparațiilor ajungînd la mii de euro fiind echivalent cu prețul mașinii!

Astăzi, nu vom vorbi despre cutiile de viteze DSG dar despre motoare. Mulți proprietari se plîng pe consumul uleiului, exagerat de mare, dar și reparațiile pe care trebuie să le facă la mașini cu un pracurs relativ mic, 100 000 -160 000 km.

Iată că un motorist din Belorusia vine cu o explicație, argumentată prin exemple, despre cauza consumului exagerat de mare a uleiului și reparațiile premature ale propulsoarelor Skoda/VW. De reper s-a luat un motor de 1,6 l volum, normal aspirat și pe care mulți îl consideră extrem de fiabil ( în raport cu propulsoarea de 1,8-2,0 l volum).

https://www.youtube.com/watch?v=dp2DiskJXYg

 

 

Recomandate:

Stellantis renunță la mașinile pe hidrogen. Planurile sunt suspendate pe termen nedefinit - Photo
Noutăți
Stellantis renunță la mașinile pe hidrogen. Planurile sunt suspendate pe termen nedefinit

Stellantis a anunțat oficial că își suspendă toate planurile legate de dezvoltarea vehiculelor alimentate cu hidrogen, invocând lipsa unei piețe viabile și rentabile pentru acest tip de pr

Inna
Volkswagen ID.3 uimește după aproape 170.000 km: testul ADAC arată o degradare minimă a bateriei - Photo
Noutăți
Volkswagen ID.3 uimește după aproape 170.000 km: testul ADAC arată o degradare minimă a bateriei

Volkswagen ID.3 a demonstrat o rezistență excelentă în timp, în urma unui test de anduranță realizat de ADAC, cea mai mare asociație auto din Germania. Modelul electric testat, o vers

Inna
Nissan închide o uzină istorică din Japonia. Fabrica Oppama își oprește activitatea în 2028 - Photo
Noutăți
Nissan închide o uzină istorică din Japonia. Fabrica Oppama își oprește activitatea în 2028

Nissan a anunțat oficial că va închide una dintre cele mai vechi și importante uzine ale sale din Japonia, ca parte a unui plan amplu de restructurare la nivel global. Fabrica din Oppama, situat

Inna
Renault are un nou CEO interimar. Duncan Minto preia conducerea grupului până la numirea unui șef permanent - Photo
Noutăți
Renault are un nou CEO interimar. Duncan Minto preia conducerea grupului până la numirea unui șef permanent

Grupul Renault a anunțat o schimbare importantă în conducerea executivă, desemnându-l pe Duncan Minto ca nou CEO interimar. Acesta îl înlocuiește pe Luca de Meo și va coordona

Inna
Lamborghini ar putea lansa un Temerario cu tracțiune spate și hibridizare simplificată - Photo
Noutăți
Lamborghini ar putea lansa un Temerario cu tracțiune spate și hibridizare simplificată

Lamborghini explorează posibilitatea lansării unei versiuni cu tracțiune spate pentru noul său supercar, Temerario, actualul înlocuitor al celebrului Huracan. Deși în prezent mașina e

Inna
(VIDEO) A căzut o bucată de beton de pe podul din str. Ismail. Primăria spune că acesta va fi reabilitat - Photo
Sociale
(VIDEO) A căzut o bucată de beton de pe podul din str. Ismail. Primăria spune că acesta va fi reabilitat

Podul din str. Ismail ar putea intra în reparație, potrivit Primăriei Chișinău. Reacția vine la scurt timp după un accident înregistrat pe str. Albișoara, unde a căzut o bucată din pod. Mo

Inna