Audi pune maşinile "pe gaz", ca să nu o mai pui tu!

De Pavel   |  23 August, 2017

Distribuie :

Maşinile care rulează pe gaz natural au devenit pe parcursul timpului destul de apreciate de către automobilişti. Europenii spre exemplu le aleg din considerentul că sunt mai ecologice decât cele pe benzină sau diesel, pe când cetăţenii din ţările CSI inclusiv şi cei din Moldova, mizează pe faptul că pot economisi destul de mult la procurarea carburantului.

Constructorul Audi hotărând să extindă gama de modele a scos pe piaţă două versiuni noi, Audi A4 Avant g-tron şi Audi A5 Sportback g-tron. Unde g-tron este denumirea comercială pentru sistemul de alimentare cu gpl (gaz petrolier lichefiat).

Automobilele sunt dotate cu propulsoare 2.0 TFSI care dezvoltă 170 CP şi 270 Nm cuplu motor. Viteza maximă pe care o atinge A4 Avant este 226 km/h , iar al lui A5 Sportback 223 km/h, însă dinamica nu diferă , ambele modele fac 0-100 km în 8.5 secunde.

Mulţi se vor întreba care este consumul? Oficialii ne promit pentru Audi A4 un consum de gaz care variază între 3.8-4.4 kg/100km, iar cel de benzină 5.5-6.5 litri/100 de kilometri. Audi A5 este puţin mai econom, presupun eu din cauza aerodinamicii pe care i-o conferă caroseria alungită. Aici avem cifrele de 3.8-4.2 kg/100kg pentru gaz şi 5.6-6.3 litri/100 km rulând pe benzină.

Autonomia de 950 km, este asigurată de 4 rezervoare pentru gaz cu capacitatea de 19kg şi un rezervor pentru benzină de 25 litri. În schimbul economiei, va trebui să suferim pierderi din volumul portbagajului, care pentru A4 Avant va rămâne de 415 litri, iar la A5 Sportback de doar 390 litri.

În caz că sunteţi atraşi de ofertă şi vă doriţi să aveţi un Audi econom, constructorul german anunţă că modele sunt gata pentru comandă cu un preţ de start de 40.300 euro pentru A4 Avant g-tron şi 40.800 euro pentru A5 Sportback g-tron.

 

Recomandate:

Lamborghini Urus rămâne hibrid. Versiunea pur electrică a fost amânată până în 2035 - Photo
Noutăți
Lamborghini Urus rămâne hibrid. Versiunea pur electrică a fost amânată până în 2035

Lamborghini a luat o decizie importantă privind direcția viitorului Urus: SUV-ul de performanță va continua în versiune plug-in hybrid, în loc să treacă la o propulsie complet electrică. C

Inna
În Republica Moldova au fost renovate 42 de poduri. Lucrările au costat peste 678 milioane lei - Photo
Noutăți
În Republica Moldova au fost renovate 42 de poduri. Lucrările au costat peste 678 milioane lei

În ultimii cinci ani, autoritățile din Republica Moldova au modernizat un număr semnificativ de poduri de pe drumurile publice naționale. Potrivit Ministerului Infrastructurii și Dezvoltării Reg

Inna
(FOTO) Prototipul viitorului Porsche Cayenne Electric a stabilit două recorduri în Marea Britanie - Photo
Noutăți
(FOTO) Prototipul viitorului Porsche Cayenne Electric a stabilit două recorduri în Marea Britanie

Porsche accelerează pregătirile pentru lansarea versiunii electrice a SUV-ului Cayenne, model ce promite să fie cel mai performant din istoria gamei. Înainte de prezentarea oficială, un prototip

Inna
Freelander revine ca marcă independentă. Primul SUV plug-in hybrid va fi lansat în 2026 - Photo
Noutăți
Freelander revine ca marcă independentă. Primul SUV plug-in hybrid va fi lansat în 2026

Grupul britanic JLR (Jaguar Land Rover) a anunțat lansarea oficială a unei noi mărci auto, Freelander. Cunoscut anterior drept un model emblematic din portofoliul Land Rover, Freelander se transformă

Inna
Noul Mercedes-Benz CLA se bucură de cerere uriașă. Producția trece la trei schimburi în uzina din Rastatt - Photo
Noutăți
Noul Mercedes-Benz CLA se bucură de cerere uriașă. Producția trece la trei schimburi în uzina din Rastatt

Cererea tot mai mare pentru cea mai recentă generație Mercedes-Benz CLA determină constructorul german să crească ritmul producției în uzina sa din Rastatt, Germania. Conform informațiilor recen

Inna