Volkswagen anunță reduceri drastice de costuri în fața competiției dure
De Inna | 28 Noiembrie, 2023
Potrivit informațiilor recente, Thomas Schafer, șeful Volkswagen, recunoaște că marca germană nu mai menține un nivel competitiv. În lumina acestei constatări, se pregătește un plan ambițios de reducere a costurilor în valoare de 10 miliarde de euro.
Presiunea tot mai mare din industria auto, împreună cu evenimentele globale precum pandemia de COVID-19 și conflictele internaționale, au afectat semnificativ gigantul german Volkswagen.
Potrivit surselor internaționale, compania din Wolfsburg intenționează să implementeze o strategie de reducere a costurilor pentru a-și revigora competitivitatea. Thomas Schafer, CEO-ul Volkswagen, a recunoscut că structurile și procesele existente, alături de costurile ridicate, au redus marca Volkswagen din cursa pentru competitivitate.
"Cu multe dintre structurile și procesele noastre preexistente și costurile ridicate, nu mai suntem competitivi ca marcă Volkswagen", a declarat Schafer într-o ședință cu personalul.
Planul de reducere a costurilor urmează să fie finalizat până la sfârșitul anului, iar acesta pare să includă și reduceri de personal, cu toate că numărul exact de locuri de muncă afectate încă nu a fost stabilit. Volkswagen se confruntă astfel cu necesitatea unei transformări semnificative pentru a-și recâștiga poziția într-un mediu auto din ce în ce mai competitiv.