Seria 5 din 2002 cu 10.000 euro? Ce îl face atât de scump?

De Redactor AE   |  5 Mai, 2020

Distribuie :

Unii sunt gata să lupte pentru afirmația care spune că ultimul Seria 5, construit ”cu bun simț” de către BMW, este cel în caroseria E39. Însă chiar atât de bune sunt încât să merite 10.000 de euro?

Dacă studiați piața veți găsi mașini care arată mult mai bine, după părerea noastră și care totodată au un preț mai atrăgător. Prin urmare apare o întrebare firească, cum este justificat prețul? An de producție 2002, motoriare 2.0 litri (poate fi și 2.2 dar cel puțin asta scrie în anunț), kilometri parcurși 205.000, dacă sunt cei adevărați...

Până aici nimic deosebit astfel că tot nu putem răspunde la întrebarea care a venit în cutia poștală a redacției, însoțită de anunț, ”de ce e atât de scumpă?”.

Însă lucrurile s-au clarificat când am răsfoit galeria de poze. Să fie din cauza covorașelor.

Disclaimer: Nu suntem cârcotași, dar uneori prea multă seriozitate strică. A se trata subiectul cu o doză de umor, în special în aceste clipe grele când toată atenția este focusată pe epidemia de COVID-19.

Vânzătorului sau proprietarului acestui exemplar BMW 520i îi urăm multă baftă. Cine știe, poate că mașina chiar își merită banii.

În altă ordine de idei, despre aceste modele de Seria 5, puteți afla mai multe dintr-un reportaj AutoReview.ru.

https://youtu.be/AzBYZ5Pj4Bo

Recomandate:

(FOTO) Mazda EZ-60: detalii noi despre viitorul SUV electric cu range extender - Photo
Noutăți
(FOTO) Mazda EZ-60: detalii noi despre viitorul SUV electric cu range extender

 Mazda pregătește lansarea unui nou SUV electric, denumit EZ-60, care își va face debutul inițial pe piața din China. Modelul este rezultatul colaborării dintre constructorul japonez și

Inna
Renault inovează: divizia Horse propune un sistem hibrid care poate transforma mașinile electrice - Photo
Noutăți
Renault inovează: divizia Horse propune un sistem hibrid care poate transforma mașinile electrice

 Într-o perioadă în care industria auto mizează tot mai mult pe electrificare completă, Renault vine cu o propunere neobișnuită prin divizia sa dedicată dezvoltării de motoare,&nb

Inna