”Range Rover-ului nu-i pasă”! Acesta este mesajul unui client fidel al mărcii britanice

De Pavel   |  1 August, 2018

Distribuie :

Un cetățean al Marii Britanii pe nume Steven Hamilton, care locuiește în Birmingham este un client fidel Range Rover deja de multi ani la rând. Din unul și același dealer centru, bărbatul a cumpărat pe parcursul a 10 ani, 10 automobile a constructorului britanic. În total, pe parcursul timpului Steven a îmbogățit acest salon cu circa 700.000 de lire sterline!

Firesc ar fi ca un astfel de client fidel și scump, ar trebui să aibă parte de cel mai bun service și atitudine din partea casei. Din păcate, când una din vehiculele lui Hamilton a avut nevoie de o reparație în timpul celor trei ani de garanție oferiți de vânzător, lucrătorii service-ului din incinta dealer centrului au refuzat să-l deservească.

”Ultimii 10 ani sunt un client fidel al acestui dealer centru, unde mă cunoaște personal tot personalul de la manageri până la mecanici”, a declarat Steven.

Hamilton i-a dăruit soției sale un automobil nou în semn de cadou pentru nașterii copilului, primind pentru acest vehicul și o garanție de trei ani. Însă deja peste câteva zile, acesta a început să observe că mașina are probleme cu airbag-urile și uleiul din motor.

”O săptămână jumătate în urmă am sunat la dealer și am fost ținut la telefon cinci ore, pentru a anunța managerii despre defecțiunea mașinii. Însă aceștia nu au mișcat nici un deget. Nu mi s-a explicat absolut nimic și mi-au refuzat în deservire. Atunci am apelat la ajutorul unui specialist pe colantare, pentru a aplica pe caroseria mașinei acest mesaj. După ce meșterul a pregătit automobilul, eu l-am parcat chiar în fața reprezentanței și l-am abandonat acolo”, declară supărat Steve Hamilton.

Mesajul care a fost aplicat pe automobil este următorul: ” Nu vă deserviți la acest dealer centru. Deservirea clienților e rea. Incompetență absolută. Lipsă de orice fel de comunicare. Nu pot să-mi repar mașina”.

Îndată după ce automobilul a fost parcat în fața dealer-ului, reprezentanții acestuia au luat legătura cu Steven și i-au propus chiar și o sticlă de șampanie în semn de scuze. Bărbatul a spus cert că nu consumă alcool și unica de ce are nevoie, este să-i fie reparată mașina.

”La acest moment suntem în faza de negocieri. Le-am lăsat deja cheia de rezervă a mașinii și le-am cerut să o repare iar după să o parcheze lâncă casa mea" a conchis Steve.

Reprezentantul dealer centrului a declarat că ei refuză să comenteze acest caz, din cauza că nu are dreptul să discute chestiile personale ale clienților săi.

Conform spuselor lui Steve Hamilton, mașina zace în service deja de șapte săptămâni iar mecanicii nu îi spun nimic, inafară de faptul că îl vor contacta când Range Roverul său va fi reparat.