Marca Ferrari a fost dată în judecată de către un client din SUA
De Inna | 22 Martie, 2024
Un client din California, care și-a procurat un Ferrari 458 Italia fabricat în 2010, a acționat în judecată constructorul italian. Bărbatul a apelat în judecată, după ce nu a putut rezolva o defecțiune la frânele mașinii sale.
Iliya Nechev este clientul care a dat în judecată Ferrari, afirmând că mașina sa are probleme majore la frâne. Bolidul a fost cumpărat în anul 2020, iar potrivit clientului, probleme au apărut chiar de atunci.
Cazul a fost înaintat unei curți federale din San Diego. Avocatul clientului susține că frânele mașinii fie funcționează parțial, fie nu funcționează deloc. Mai mult, clientul ar fi raportat și un incident în care mașina sa nu a încetinit deloc pe o pantă, chiar și după ce a apăsat pedala de frână la maxim. Iliya Nechev ar fi reclamat această problemă și la un dealer local, însă i s-a spus că această problemă este una normală.
Prin urmare, filiala Ferrari din America de Nord a inițiat o campanie de rechemare, în octombrie 2021, în care erau afectate modelele cu probleme la conductele de frână. Campania a fost extinsă și în 2022, afectând modele comercializate în Germania, China și Japonia.
De menționat că pe lângă Ferrari, se acuză și Bosch, din motiv că a produs piese defecte. Iar Ferrari este acuzat pentru faptul că nu și-a notificat la timp clienții cu privire la această problemă. Potrivit lui Nechev, problema ar putea fi rezolvată prin înlocuirea pompei centrale de frână.