Limuzina lui Putin, debutează la Salonul Auto de la Geneva în nuanță aurie, se numește Aurus Senat

De Redactor AE   |  7 Martie, 2019

Distribuie :

Rivalul lui Bentley și Rolls-Royce, nici măcar nu stă pe lângă S-Class sau BMW. Se vrea a fi o mașină și mai impozantă decât germanii, se vrea aristocrat și poartă numele de Aurus.

Deși e fabricată în Federația Rusă, țara cunoscută pentru pasiunea pentru vodcă, lupte și războaie, această mașină vrea să domine segmentul limuzinelor de lux. Eu zic că pentru început, ar fi bine măcar să ajungă în acel segment, apoi să îl acceseze și abia după să se ambiționeze la poziția de lider în vânzări.

Constructorul rus însă, este ferm convins că are cu ce. Cu trei versiuni expuse, una ”simplă” și două cu ampatament mărit, unde este inclusă și versiunea blindată, cu o mulțime de dotări menite să sporească confortul pasagerilor și cu foarte mult spațiu interior, grație lungimii totale care depășește chiar și nume notorii ca Maybach 62 sau Phantom Extended Wheelbase.

Până și versiunea obișnuită a lui Aurus Senat măsoară 5630 mm în lungime și are un ampatament de 3300 mm, în timp ce modelele LWB ajung la 4300 mm ampatament!

Și dacă designul rămâne a fi o chestie de gust, care, subiectiv vorbind, pe noi nu e încântă prea mult, atunci interiorul se pare că nu este chiar atât de rău. Cel puțin la prima vedere denotă o ambianță plăcută, caldă și relaxantă. În special datorită nuanțelor calde, atât ale pielii cât și cele de pe inserțiile de lemn.

Nu s-a neglijat nici latura high-tech, Senat-ul fiind echipat cu instrumente de bord digital, sistem de infotainment și două display-uri pu pasagerii spate, climatizare pe 4 zone, sisteme de siguranță ca frânarea de urgență, sistemul de alertă și frânare automată în caz de coliziune, cruise control adaptiv și chiar sistem de evitare a coliziunii sau recunoașterea pietonilor (primul pas spre democrație, recunoașterea pietonilor :D).

Sub capota Senat-ului este instalat un V8 capabil de 590 de cai putere și 880 Nm de cuplu motor, care catapultează limuzina rusească de la zero la prima sută la oră în aproximativ 6 secunde, în timp ce versiunile cu ampatament mărit execută același exercițiu în vroe 9 secunde.

Dacă v-a impresionat mașina rusească, aflați că Aurus acceptă deja precomenzi. Deși, potrivit reprezentanților companiei, capacitățile de livrare sunt foarte restrinse acum. Vor respira mai ușor la anul, când o nouă fabrică va fi inaugurată în Tatarstan și atunci Aurus va putea asigura 5.000 de unități anual.

201902_MD64MO2224ASV21690607100_1017600032493_MDL

Recomandate:

Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță cu Bosch, Continental și ZF pentru a dezvolta o nouă generație de software - Photo
Noutăți
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță cu Bosch, Continental și ZF pentru a dezvolta o nouă generație de software

Germania pune bazele unei revoluții digitale în industria auto: Volkswagen, BMW și Mercedes colaborează pentru dezvoltarea unei noi generații de software.Trei dintre cei mai mari constructor

Inna
Ferrari intră pe mare: Hypersail, primul iaht de curse cu propulsie regenerabilă, va debuta în 2026 - Photo
Noutăți
Ferrari intră pe mare: Hypersail, primul iaht de curse cu propulsie regenerabilă, va debuta în 2026

Renumitul constructor italian Ferrari, sinonim cu performanța pe patru roți, pășește în premieră în domeniul curselor maritime prin dezvăluirea unui proiect ambițios: Hypersail, un iaht de

Inna
Lamborghini pariază pe viitorul motoarelor cu combustie. Combustibilii sintetici promit să le salveze - Photo
Noutăți
Lamborghini pariază pe viitorul motoarelor cu combustie. Combustibilii sintetici promit să le salveze

Deși industria auto se îndreaptă rapid spre electrificare, Lamborghini rămâne fidel motoarelor cu ardere internă. Marca italiană de supercaruri vede în combustibilii sintetici o

Inna
BYD anunță o investiție majoră în Ungaria pentru producția de vehicule comerciale electrice - Photo
Noutăți
BYD anunță o investiție majoră în Ungaria pentru producția de vehicule comerciale electrice

Producătorul chinez de vehicule electrice BYD continuă expansiunea în Europa, printr-un nou proiect de 94 milioane de dolari în Ungaria. Compania intenționează să construiască o fabrică de

Inna
Criză la Lotus: producție în pericol în Marea Britanie și planuri de mutare în Statele Unite - Photo
Noutăți
Criză la Lotus: producție în pericol în Marea Britanie și planuri de mutare în Statele Unite

Lotus traversează o perioadă critică, cu rezultate financiare slabe și incertitudini legate de viitorul unităților sale de producție din Regatul Unit. În primele trei luni ale anului, compania a

Inna
Criză istorică în industria auto britanică. Producția atinge cel mai jos nivel din 1949 din cauza tarifelor impuse de SUA - Photo
Noutăți
Criză istorică în industria auto britanică. Producția atinge cel mai jos nivel din 1949 din cauza tarifelor impuse de SUA

Producția de automobile din Marea Britanie a atins, în luna mai, cel mai scăzut nivel din ultimii peste 70 de ani, potrivit datelor publicate de Society of Motor Manufacturers and Traders (SMMT)

Inna