Ferrari a prezentat noul Amalfi, succesorul lui Roma. Modelul aduce un V8 mai puternic și interior cu butoane fizice

De Inna   |  2 Iulie, 2025

Distribuie :

Ferrari a lansat oficial noul Amalfi, coupe-ul grand tourer care preia ștafeta de la celebrul Roma. Noul model vine cu o evoluție stilistică inspirată de vârful de gamă SF90 Stradale și introduce modificări semnificative la nivel tehnic și interior, oferind o experiență mai rafinată și mai performantă.

Inspirat de Coasta Amalfi, loc emblematic din Italia, noul model propune un design frontal redesenat, cu faruri LED mai înguste și prize de aer mai agresive, în contrast cu grila vopsită în negru. Partea din spate se remarcă printr-un difuzor aerodinamic proeminent, stopuri integrate discret în caroserie și un eleron activ cu trei moduri de funcționare pentru optimizarea forței de apăsare.

Ferrari Amalfi introduce o nouă nuanță exterioară, Verde Costiera, și este echipat cu jante de 20 de inch, completând imaginea unui GT modern și sofisticat.

x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x

Interior regândit: mai multe comenzi fizice și ecrane mari

Una dintre cele mai apreciate modificări este revenirea la butoanele fizice, un răspuns direct la feedbackul primit pentru modelul Roma. Acum, butonul de pornire al motorului și alte comenzi esențiale sunt mai accesibile, iar layout-ul este mai intuitiv.

Interiorul include un instrumentar digital de 15.6 inch, un ecran central de 10.25 inch și un display dedicat pasagerului de 8.8 inch. Conectivitatea este la zi, cu suport complet pentru Apple CarPlay și Android Auto, precum și o zonă de încărcare wireless pentru smartphone-uri.

x
x
x
x
x
x
x
x

V8 mai puternic, performanțe îmbunătățite

Noul Amalfi păstrează motorul V8 bi-turbo de 3.9 litri, dar Ferrari l-a optimizat pentru a livra acum 640 CP și 760 Nm. Acest plus de putere, față de Roma, este rezultatul unui ax cu came nou și a unui bloc motor reproiectat. Transmisia este realizată printr-o cutie automată cu 8 trepte și dublu ambreiaj, care trimite puterea către puntea spate.

Sprintul de la 0 la 100 km/h se realizează în 3.3 secunde, iar viteza maximă ajunge la 320 km/h. Greutatea proprie rămâne competitivă, la 1.470 kg, ceea ce contribuie la agilitatea și rafinamentul în conducere.

x
x
x
x
x
x
x

Tehnologie de top și siguranță activă

Amalfi primește și o serie de îmbunătățiri tehnice notabile: un sistem nou brake-by-wire, o direcție cu răspuns mai rapid, dar și o suită de sisteme de asistență, precum frânare automată de urgență, asistent la păstrarea benzii și pilot automat adaptiv.

Ferrari nu a oferit încă detalii despre preț sau data exactă a lansării comerciale.

Recomandate:

Un alt învinuit în dosarul cu automobilele „importate” din UE, care nu au mai ajuns la clienți, a fost trimit în judecată - Photo
Sociale
Un alt învinuit în dosarul cu automobilele „importate” din UE, care nu au mai ajuns la clienți, a fost trimit în judecată

Al doilea învinuit în cauza penală privind escrocheria cu automobile de lux importate din UE, a fost trimis în judecată. Cazul este parte a dosarului anunțat anterior de Procura

Inna
Permise pe muchie de cuțit. Peste 700 de șoferi riscă să rămână fără acte după descoperirea unei fraude - Photo
Sociale
Permise pe muchie de cuțit. Peste 700 de șoferi riscă să rămână fără acte după descoperirea unei fraude

Agenția Servicii Publice anunță că, în zilele următoare, va anula peste 700 de permise de conducere, după ce au fost constatate abateri grave în modul de desfășurare a examenelor auto. Inf

Inna
Volkswagen lansează primele teste cu mașinile autonome în Wolfsburg - Photo
Teste
Volkswagen lansează primele teste cu mașinile autonome în Wolfsburg

Volkswagen demarează teste cu vehicule autonome în condiții reale de trafic. În următoarea perioadă, un prototip experimental va circula pe străzile din Wolfsburg, orașul în car

Inna
Jaguar dezminte informația și neagă că ar fi concediat șeful de design - Photo
Noutăți
Jaguar dezminte informația și neagă că ar fi concediat șeful de design

Jaguar a reacționat oficial la informațiile apărute recent în spațiul public, infirmând zvonurile potrivit cărora Gerry McGovern, directorul de design al mărcii, ar fi fost concediat. Pozi

Inna
Sfârșit de epocă la Volkswagen. Constructorul închide, în premieră, prima fabrică din Germania - Photo
Noutăți
Sfârșit de epocă la Volkswagen. Constructorul închide, în premieră, prima fabrică din Germania

Grupul Volkswagen se pregătește să închidă definitiv una dintre uzinele sale din Germania, o decizie fără precedent în cei 88 de ani de existență ai constructorului auto. Este vorba despre

Inna