Debut mondial pentru Golf GTI, GTD și GTE (FOTO)

De Redactor AE   |  27 Februarie, 2020

Distribuie :

Volkswagen a decis să își surprindă fanii cu o dezvăluire triplă a noilor versiuni ce au la bază cel mai proaspăt Golf MK8! Imaginile au fost făcute publice cu puțin timp înaintea Salonului Auto de la Geneva!

Pentru că Golf-ul ”simplu” i-ar interesa pe mai puțini, producătorul din Wolfsburg a scos la lumină cele mai așteptate versiuni și toate trei odată, Golf GTI, Golf GTD și Golf GTE unde ultimul este un plug-in hybrid. Accentul a fost pus pe caracterul sport al hatchback-ului și performanțele care nu ar trebui să lase pe nimeni indiferent.

Nu ne vom opri prea mult la capitolul design, unde totul se poate vedea și în poze. Vă spunem doar că GTI-ul vine din start echipat cu jante R17, opțional fiind oferite și jante cu dimensiuni de R18 și R19 inch. Acestea vor fi animate de motorul de 2.0 litri volum, EA888 TSI în a patra evoluție, care dezvoltă acum 245 PS și 370 Nm de cuplu motor. Cutia DSG în 7 trepte nu lipsește din dotări, însă este opțională, de bază va fi transmisia manuală cu șase rapoarte.

GTD-ul are ceva mai puțini CP, în jur de 200 PS și 400 Nm de cuplu motor, însă aici transmisia manuală nu este disponibilă. Propulsorul diesel va fi cuplat exclusiv cu DSG-ul în 7 trepte și are nevoie de aditivi ca AdBlue pentru noile sale catalizatoare SCR.

Iar GTE-ul vine să își bucure eco-prietenii cu o unitate de 1.4 litri pe benzină, combinată cu un motor electric, pentru un total de 242 de cai putere și 400 Nm de cuplu motor. Practic are caii putere de la GTI și cuplul de la GTD, însă este cel mai eficient din cele trei și poate rula în regim electric până la 60 de kilometri, cu o viteză maximă de 130 km/h.

O noutate care o aduce VW pe noile Golf-uri este suspensia activă DCC controlată de sistemul ”Vehicle Dynamics Manager”. Cel din urmă ”are grijă” și de diferențialul blocabil electronic (XDS) iar suspensia apropo reduce garda la sol ale noilor GTI și GTD cu 1.5 cm față de generația precedentă.

Cei aflați la volan pot alege trei moduri de condus, Comfort, Eco și Sport, accesând meniul Individual, pentru setările mașinii, prin intermediul display-ului cu tactil cu o diagonală de 10 inch. Un alt display digital este oferit pentru ceasurile de bord și are o diagonală de 10.25 inch.

Observați și noul levier al cutiei de viteze care în premieră a fost văzut pe sportivele Porsche 911, iată că acum iubitorii grupului VAG vor putea avea o bucățică din Porsche în noul lor GTI/GTD/GTE.

Până să răsfoiți galeria citiți și ce sisteme de siguranță oferă standard noile modele. Acestea sunt Lane Assist, Autonomous Emergency Braking, Pedestrian Monitoring, XDS diferențialul blocabil electronic și noul sistem de comunicare Car2X.

Recomandate:

Un client din SUA a comandat un Bentley Bentayga personalizat în nuanța Roz Candy - Photo
Noutăți
Un client din SUA a comandat un Bentley Bentayga personalizat în nuanța Roz Candy

Bentley redefinește opulența auto cu o versiune spectaculoasă a SUV-ului Bentayga, personalizată integral de echipa Mulliner. Realizat la cererea unui client din Statele Unite, acest exemplar iese com

Inna
(VIDEO) Xiaomi SU7 rescrie istoria pe Nurburgring: record uluitor și două ediții speciale exclusive - Photo
Noutăți
(VIDEO) Xiaomi SU7 rescrie istoria pe Nurburgring: record uluitor și două ediții speciale exclusive

Modelul electric Xiaomi SU7 continuă să atragă atenția în lumea performanței auto, după ce a înregistrat un timp excepțional pe legendarul circuit Nurburgring Nordschleife. Recent, prototi

Inna
Mercedes-AMG va lansa un motor V8 complet nou în 2027 - Photo
Noutăți
Mercedes-AMG va lansa un motor V8 complet nou în 2027

Într-un moment în care multe voci anunțau apusul erei motoarelor V8, Mercedes-AMG răstoarnă așteptările. Michael Schiebe, CEO-ul diviziei de performanță a mărcii germane, a confirmat ofici

Inna
Mercedes-AMG admite că motorul de 2.0 litri electrificat nu a fost pe placul fanilor. Soluția? Revenirea legendarului V8 - Photo
Noutăți
Mercedes-AMG admite că motorul de 2.0 litri electrificat nu a fost pe placul fanilor. Soluția? Revenirea legendarului V8

În pofida ambițiilor sale tehnologice, motorul electrificat de 2.0 litri de la Mercedes-AMG nu a fost bine primit de publicul său țintă. Oficialii companiei au confirmat, neoficial, că feed

Inna
Nissan Qashqai primește o versiune hibridă avansată: e-Power de generație nouă debutează în Europa - Photo
Noutăți
Nissan Qashqai primește o versiune hibridă avansată: e-Power de generație nouă debutează în Europa

Nissan își continuă angajamentul față de electrificare prin introducerea unei versiuni îmbunătățite a sistemului său hibrid e-Power, care debutează oficial în Europa pe SUV-ul Qashqa

Inna
Toyota pregătește un motor 2.0 turbo cu peste 600 CP: noua generație promite performanță și flexibilitate - Photo
Noutăți
Toyota pregătește un motor 2.0 turbo cu peste 600 CP: noua generație promite performanță și flexibilitate

Toyota continuă să investească în motorizările cu ardere internă și pregătește o nouă generație de propulsoare cu patru cilindri. Noile unități vor fi oferite în versiuni aspirate natural

Inna