Classic, dar cu încărcare de la priză, acesta este noul Volkswagen e-Bulli

De Redactor AE   |  22 Martie, 2020

Distribuie :

Specialiștii de la eClassics au scos pe piață un nou model, botezat e-Bulli. Încă un automobil retro , convertit la motoare și energie electrică. Tuturor le era frică să nu dispară mașinile clasice, dar se pare că a apărut un nou cult de fapt.

Și ca să vedeți, conversia de la motoare cu ardere internă la cele electrice, alimentate de baterii, nu este chiar atât de complicată sau scumpă. Sunt și kituri speciale, le poți face de unul singur, piese de care vrei la alegere, motoare și baterii, doar să vrei să le faci.

Probabil astfel și se explică apariția mai multor ateliere care s-au orientat rapid spre noua piață și își prestează cu succes serviciile. Una dintre ele este și eClassics, o companie germană care cumpără mașini vechi, le recondiționează și le transformă în EV-uri.

e-Bulli este cel mai nou vehicul ”tratat” de ei, la baza căruia stă clasicul T1 Samba Bus produs în 1966. Acum mașina este echipată cu o baterie de 45 kWh și un motor capabil de 61 kW plus 212 Nm de cuplu motor. Pentru o comparație motorul original al acestui VW era capabil de numai 32kW și 102 Nm de cuplu motor.

Însă puterea nu este exprimată doar în cifre ci și felul în care aceste performanțe îți sunt oferite, iar după cum știți probabil, motoarele electrice îți livrează puterea aproape instant.

A crescut și viteza maximă a mașinii, nu foarte esențial și totuși, de la 105 km/h la 130 km/h. Ah, să nu uit, automomia maximă este de 200 km, iar reîncărcarea la priză de 50 kWh îți asigură 80% în 40 de minute.

Ar mai fi câte ceva de povestit despre interior, suspensie, sistem multimedia, tapițerie, etc, dar lăsăm mai bine pozele să vă vorbească.

Drivers also get a modern reimagining of the T1’s cluster with a two-digit display. A retro-inspired radio features DAB+, Bluetooth and USB connectivity.

The eClassic conversion begins at €64,900 (AU$120,370) for the T1. Volkswagen T2 and T3 can also be converted by eClassics.

Specialiștii de la eClassics au scos pe piață un nou model, botezat e-Bulli. Încă un automobil retro , convertit la motoare și energie electrică. Tuturor le era frică să nu dispară mașinile clasice, dar se pare că a apărut un nou cult de fapt.

Și ca să vedeți, conversia de la motoare cu ardere internă la cele electrice, alimentate de baterii, nu este chiar atât de complicată sau scumpă. Sunt și kituri speciale, le poți face de unul singur, piese de care vrei la alegere, motoare și baterii, doar să vrei să le faci.

Probabil astfel și se explică apariția mai multor ateliere care s-au orientat rapid spre noua piață și își prestează cu succes serviciile. Una dintre ele este și eClassics, o companie germană care cumpără mașini vechi, le recondiționează și le transformă în EV-uri.

e-Bulli este cel mai nou vehicul ”tratat” de ei, la baza căruia stă clasicul T1 Samba Bus produs în 1966. Acum mașina este echipată cu o baterie de 45 kWh și un motor capabil de 61 kW plus 212 Nm de cuplu motor. Pentru o comparație motorul original al acestui VW era capabil de numai 32kW și 102 Nm de cuplu motor.

Însă puterea nu este exprimată doar în cifre ci și felul în care aceste performanțe îți sunt oferite, iar după cum știți probabil, motoarele electrice îți livrează puterea aproape instant.

A crescut și viteza maximă a mașinii, nu foarte esențial și totuși, de la 105 km/h la 130 km/h. Ah, să nu uit, automomia maximă este de 200 km, iar reîncărcarea la priză de 50 kWh îți asigură 80% în 40 de minute.

Ar mai fi câte ceva de povestit despre interior, suspensie, sistem multimedia, tapițerie, etc, dar lăsăm mai bine pozele să vă vorbească. Și apropo, costă 65.000 de euro, tot ce s-a făcut în poze, trebuie doar să aduceți mașina.

Recomandate:

(VIDEO) Xiaomi SU7 rescrie istoria pe Nurburgring: record uluitor și două ediții speciale exclusive - Photo
Noutăți
(VIDEO) Xiaomi SU7 rescrie istoria pe Nurburgring: record uluitor și două ediții speciale exclusive

Modelul electric Xiaomi SU7 continuă să atragă atenția în lumea performanței auto, după ce a înregistrat un timp excepțional pe legendarul circuit Nurburgring Nordschleife. Recent, prototi

Inna
Un client din SUA a comandat un Bentley Bentayga personalizat în nuanța Roz Candy - Photo
Noutăți
Un client din SUA a comandat un Bentley Bentayga personalizat în nuanța Roz Candy

Bentley redefinește opulența auto cu o versiune spectaculoasă a SUV-ului Bentayga, personalizată integral de echipa Mulliner. Realizat la cererea unui client din Statele Unite, acest exemplar iese com

Inna
Mercedes-AMG va lansa un motor V8 complet nou în 2027 - Photo
Noutăți
Mercedes-AMG va lansa un motor V8 complet nou în 2027

Într-un moment în care multe voci anunțau apusul erei motoarelor V8, Mercedes-AMG răstoarnă așteptările. Michael Schiebe, CEO-ul diviziei de performanță a mărcii germane, a confirmat ofici

Inna
Mercedes-AMG admite că motorul de 2.0 litri electrificat nu a fost pe placul fanilor. Soluția? Revenirea legendarului V8 - Photo
Noutăți
Mercedes-AMG admite că motorul de 2.0 litri electrificat nu a fost pe placul fanilor. Soluția? Revenirea legendarului V8

În pofida ambițiilor sale tehnologice, motorul electrificat de 2.0 litri de la Mercedes-AMG nu a fost bine primit de publicul său țintă. Oficialii companiei au confirmat, neoficial, că feed

Inna
Nissan Qashqai primește o versiune hibridă avansată: e-Power de generație nouă debutează în Europa - Photo
Noutăți
Nissan Qashqai primește o versiune hibridă avansată: e-Power de generație nouă debutează în Europa

Nissan își continuă angajamentul față de electrificare prin introducerea unei versiuni îmbunătățite a sistemului său hibrid e-Power, care debutează oficial în Europa pe SUV-ul Qashqa

Inna