BMW începe producția șeptarului cu cele mai mari grile din istoria companiei, adică G11 LCI

De Redactor AE   |  12 Martie, 2019

Distribuie :

Prezentat în urmă cu ceva timp, BMW a dat startul producției noului Seria 7 Facelift, cunoscut mai mult ca LCI în rândul amatorilor mărcii. Cu ce l-au memorat restul lumii sunt însă grilele masive, oversized.

La fabrica din Dingolfing, Germania, a început asamblarea noului Seria 7, vârful de gamă al bavarezilor. Mașina a primit de curând o listă bună de modificări, atât estetice cât și de ordin tehnic, care au rolul de a o readuce în ochii clienților pentru a fi o opțiune vrednică de concurență. Iar aici, am mari dubii...

Cât de mult nu m-ar pasiona bavarezele, Seria 7 se poate lăuda doar cu tehnologii avansate și motoare cu cele mai multe turbosuflante, iar odată cu faceliftul, deja și cu cele mai disproporționate grile de motor.

Puțină istorie.Producția lui Seria 7 la Dingolfing a început în 1977, în cadrul uzinei fiind construite aproape 2 milioane de unități ale modelului german! Cea mai potentă variantă poartă numele de M760Li xDrive și este echipată cu un V12 de 6.6 litri cu 585 CP. Se pare că acesta va fi și ultimul șeptar cu motor în 12 cilindri.

[gallery link="file" size="large" ids="98234,98235,98236,98237,98238,98239,98240,98241,98242"]

Recomandate:

BYD anunță o investiție majoră în Ungaria pentru producția de vehicule comerciale electrice - Photo
Noutăți
BYD anunță o investiție majoră în Ungaria pentru producția de vehicule comerciale electrice

Producătorul chinez de vehicule electrice BYD continuă expansiunea în Europa, printr-un nou proiect de 94 milioane de dolari în Ungaria. Compania intenționează să construiască o fabrică de

Inna
Lamborghini pariază pe viitorul motoarelor cu combustie. Combustibilii sintetici promit să le salveze - Photo
Noutăți
Lamborghini pariază pe viitorul motoarelor cu combustie. Combustibilii sintetici promit să le salveze

Deși industria auto se îndreaptă rapid spre electrificare, Lamborghini rămâne fidel motoarelor cu ardere internă. Marca italiană de supercaruri vede în combustibilii sintetici o

Inna
Criză istorică în industria auto britanică. Producția atinge cel mai jos nivel din 1949 din cauza tarifelor impuse de SUA - Photo
Noutăți
Criză istorică în industria auto britanică. Producția atinge cel mai jos nivel din 1949 din cauza tarifelor impuse de SUA

Producția de automobile din Marea Britanie a atins, în luna mai, cel mai scăzut nivel din ultimii peste 70 de ani, potrivit datelor publicate de Society of Motor Manufacturers and Traders (SMMT)

Inna
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță cu Bosch, Continental și ZF pentru a dezvolta o nouă generație de software - Photo
Noutăți
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță cu Bosch, Continental și ZF pentru a dezvolta o nouă generație de software

Germania pune bazele unei revoluții digitale în industria auto: Volkswagen, BMW și Mercedes colaborează pentru dezvoltarea unei noi generații de software.Trei dintre cei mai mari constructor

Inna
Criză la Lotus: producție în pericol în Marea Britanie și planuri de mutare în Statele Unite - Photo
Noutăți
Criză la Lotus: producție în pericol în Marea Britanie și planuri de mutare în Statele Unite

Lotus traversează o perioadă critică, cu rezultate financiare slabe și incertitudini legate de viitorul unităților sale de producție din Regatul Unit. În primele trei luni ale anului, compania a

Inna
Ferrari intră pe mare: Hypersail, primul iaht de curse cu propulsie regenerabilă, va debuta în 2026 - Photo
Noutăți
Ferrari intră pe mare: Hypersail, primul iaht de curse cu propulsie regenerabilă, va debuta în 2026

Renumitul constructor italian Ferrari, sinonim cu performanța pe patru roți, pășește în premieră în domeniul curselor maritime prin dezvăluirea unui proiect ambițios: Hypersail, un iaht de

Inna