Anvelopele de iarnă calitatea premium. Iată cu ce sunt mai bune şi de ce costă mai mulţi bani

De Pavel   |  1 Decembrie, 2017

Distribuie :

Cel mai important lucru în procesul de pregătire a maşinii pentru timpul de iarnă, este echiparea cu anvelope de iarnă. Însă când vine momentul de achiziţionare a cauciucurilor, mulţi şoferi devin confuzi din cauza preţurilor care diferă extrem de mult.

Astăzi am hotărât să vă spunem de ce totuşi anvelopele brandurilor scumpe şi de calitate, costă atât de scump atât noi cât şi pe piaţa second hand, faţă de brand-urile chineze sau mai puţin cunoscute. În continuare am pregătit câteva momente definitorii care justifică preţul anvelopelor premium.

Testele îndelungateDoar producătorii premium îşi permit luxul de a scoate pe piaţă modele de anvelope trecute prin teste în prealabil. Fiecare model de anvelopă este testat în condiţii de laborator, poligon special şi drumuri publice. Ba mai mult decât atât, anvelopele sunt rulate milioane de kilometri pentru a testa rezistenţa acestora înainte de a fi comercializate. Producătorii ieftini sau mici, pur şi simplu nu au rezerve pentru a aloca bani pentru teste, astfel deseori producţia lor este doar o replică a brand-urilor mari.

Materiale moderneO investiţie importantă se face şi în dezvoltatea diferitir rețete de compoziţii bazate pe cauciuc, menite să sporească indicii de calitate, longevitate, aderenţă şi rezistenţă a anvelopelor în orice condiţii de exploatare. Un exemplu clar ar fi procentul crescut de siliciu din compusul cauciucului care sporeşte aderenţa pe suprafeţe netede în timpul iernii.

Design inovator al anvelopelor şi protectorului în special Producătorii de cauciucuri ieftine folosesc acelaşi desen al profilului fără a se gândi la inovaţii. Companiile producătoare de anvelope premium, se străduie de fiecare dată să avanseze în domeniu. Pentru aceasta ei caută să îmbunătăţească atât calitatea materialului, cât şi designul suprafeţei de rulare pentru un plus de performanţă. În acest caz performanţa înseamnă aderenţă şi eficienţă energetică sau economie de carburant. Aceştia studiază şi îmbunătăţesc designul direcţional, procentul de goluri de pe protector şi adâncimea canalelor acestuia. Datorită canalelor adânci aderenţa creşte în condiţii de condus pe zăpadă, iar canalele laterale au rolul de a evacua apa şi a reduce riscul de acvaplanare.

Acum după ce aţi făcut cunoştinţă cu principalele criterii care majorează costul, dar totodată oferă unor anvelope clasificarea premium, puteţi mai uşor să vă decideţi dacă merită să economisiţi pentru a cumpără nişte anvelope ieftine cu tehnologii vechi, care apropo vă vor servi un timp limitat, sau să priviţi achiziţionarea cauciucurilor ca o investiţie în securitatea vieţii dumneavoastră şi modului în care se va comporta automobilul pe timp de iarnă.

Recomandate:

Abarth renunță la motoarele termice. Mai mult nu vor fi lansate modele cu motoare convenționale - Photo
Noutăți
Abarth renunță la motoarele termice. Mai mult nu vor fi lansate modele cu motoare convenționale

Abarth a anunțat oficial că nu va mai produce modele echipate cu motoare termice, ca urmare a reglementărilor europene tot mai stricte, privind emisiile de CO2. Decizia marchează o schimbare important

Inna
(FOTO) La fel de mare ca F10? Cum poate arăta noua generație a lui BMW Seria 3 - Photo
Noutăți
(FOTO) La fel de mare ca F10? Cum poate arăta noua generație a lui BMW Seria 3

Când BMW a spus că elementele de design ale Neue Klasse se vor regăsi și pe vehiculele cu motoare cu ardere internă, păi se pare că nu au glumit. A opta generație Seria 3 este similară cu i

Inna
Volvo a vândut, către chinezi, 30% din acțiunile deținute în marca Lynk & Co - Photo
Noutăți
Volvo a vândut, către chinezi, 30% din acțiunile deținute în marca Lynk & Co

Volvo a anunțat oficial vânzarea a 30% din acțiunile deținute în marca Lynk & Co către producătorul chinez Zeekr, pentru suma de 708 milioane de euro. Decizia vine în co

Inna
RCA și remorcile: cine plătește în caz de accident? Se pregătesc noi reglementări - Photo
Sociale
RCA și remorcile: cine plătește în caz de accident? Se pregătesc noi reglementări

Legea privind asigurarea obligatorie de răspundere civilă auto (RCA) ar putea fi modificată pentru a clarifica responsabilitățile în cazul accidentelor rutiere cauzate de remorci. Cine

Inna
Hyundai Ioniq 9: sud-coreenii prezintă prima schiță oficială cu interiorul modelului electric - Photo
Noutăți
Hyundai Ioniq 9: sud-coreenii prezintă prima schiță oficială cu interiorul modelului electric

Hyundai a prezentat prima schiță oficială a interiorului viitorului SUV electric Ioniq 9, un model cu trei rânduri de scaune care promite să impresioneze prin spațiu generos și o atmosferă elega

Inna
Permisele de conducere emise în stânga Nistrului, valabile în Republica Moldova doar după susținerea examenelor naționale - Photo
Sociale
Permisele de conducere emise în stânga Nistrului, valabile în Republica Moldova doar după susținerea examenelor naționale

Cetățenii Republicii Moldova care locuiesc în regiunea transnistreană vor putea obține permise de conducere moldovenești doar după promovarea examenelor teoretice și practice conform cerințelor

Inna
3 șoferi au rămas fără permis de conducere, după au încălcat limita de viteză pe un traseu din țară - Photo
Sociale
3 șoferi au rămas fără permis de conducere, după au încălcat limita de viteză pe un traseu din țară

Inspectorii de patrulare au depistat, în weekend, mai mulți șoferi care au încălcat limitele de viteză pe traseul R6, în apropierea localității Măgdăcești.Un tânăr de 22 de

Inna