Află care sunt cele mai semnalate probleme de către posesorii de automobile, conform unui studiu
De Mariana | 14 Septembrie, 2021
Conform unui studiu efectuat recent în Statele Unite, conectarea telefonului la mașină este cea mai mare problemă întâmpinată de proprietarii de autovehicule noi.
Specialiștii de la J. D. Power, compania americană de analiză a datelor și informație pentru consumatori, au întocmit un raport privind cele mai deranjante probleme pe care le semnalează proprietarii de mașini noi, în primele trei luni de la achiziție. La cercetare au fost incluse 100 de vehicule.
Conform informațiilor raportate, cea mai mare nemulțulmire a clienților este provocată de sistemul de infotainment, adică de conectarea telefonului prin Android Auto sau Apple CarPlay. Acest tip de semnalări constituie 25% din totalul lor. Experții afirmă că astfel de probleme par să fie accentuate de creșterea popularității sistemelor wireless.
“Clienții vor conectivitatea wireless, iar industria a reacționat. Totuși, acest aspect a creat o provocare tehnologică atât pentru producătorii auto, cât și pentru dezvoltatorii software. De obicei, producătorii sunt cei învinovățiți de clienți, dar este o vină împărțită. Clienților însă nu le pasă, vor ca telefonul și mașina să comunice între ele,” explică unul dintre analiștii J.D. Power.
Cercetarea se bazează pe raspunsul la 223 de întrebări de la mai bine de 110.000 de respondenți. Aceasta este la a 35-a ediție în 2021.
“Clienții sunt prinși la mijloc atunci când telefoanele și mașinile nu se conectează corespunzător.Există numeroase exemple de smartphone-uri care nu se conectează așa cum ar trebui la noile vehicule,” au subliniat analiștii de la J. D. Power.