A procurat un Chery defect și a obținut o sumă de 7 ori mai mare decât costul inițial al mașinii
De Inna | 12 Octombrie, 2021
Un locuitor al orașului Samara a procurat un Chery Tiggo 4 la începutul lunii august a anului trecut, iar mai târziu a observat mai multe defecte pe caroseria automobilului. Prezența acestora provocau mai multe întrebări.
Potrivit proprietarului, totate indiciile demonstrau că mașina a fost implicată într-un accident și apoi a fost reparată, dar nu tocmai calitativ. Deja la jumătatea lunii august, el a depus o cerere la reprezentanța auto, de unde a procurat vehiculul, solicitând rambursare pentru deteriorările depistate.
Întrucât salonul de unde s-a procurat mașina nu este un dealer oficial Chery, reprezentanții au sugerat reclamantului să efectueze un control al calității cu oficialii brandului. Crossoverul a fost examinat abia în decembrie, iar decizia finală a fost luată în ianuarie anul curent, deloc în favoarea reclamantului. Potrivit instanței, defectele declarate de către cumpărător nu sunt veridice.
Clientul însă, nu s-a limitat la o singură expertiză. Pentru orice eventualitate, el s-a adresat la un expert individual, care a confirmat prezența defectelor. Reprezentanța auto a ignorat cererea repetată, motiv pentru care locuitorul s-a adresat în instanța de judecată.
Într-un final, judecătoria din Samara a constatat că reprezentanța care a vândut automobilul defect este obligată să restituie costul mașinii (1,25 milioane de ruble), să achite o amendă, dar și despăgubiri pentru prejudiciul moral, taxe legale și chiar și dobânda. Suma totală a constituit 8,47 milioane de ruble.