Vânzările premium: BMW triumfă din nou, cu peste 2.2 milioane de mașini vândute

De Inna   |  13 Ianuarie, 2025

Distribuie :

BMW și-a consolidat poziția de cea mai vândută marcă auto premium la nivel mondial în 2024. Constructorul bavarez a raportat vânzări de peste 2.2 milioane de unități, înregistrând o ușoară scădere de 2.3% față de 2023.

Pe al doilea loc s-a clasat Mercedes-Benz, care a comercializat 1.98 milioane de vehicule, marcând o scădere de 3% comparativ cu anul anterior. Audi, pe a treia poziție, a înregistrat 1.67 milioane de mașini vândute, dar a avut parte de cea mai mare scădere dintre cele trei mărci premium germane: 11.8% față de 2023.

Pe lângă performanțele generale, BMW a condus și în segmentul mașinilor electrice. În 2024, marca a vândut 368.523 de vehicule electrice, înregistrând o creștere de 11.6% față de anul precedent. Mercedes-Benz a livrat 185.100 de mașini electrice, o scădere semnificativă de 23%, iar Audi a comercializat 164.000 de unități, cu 8% mai puțin decât în 2023.

 

Recomandate:

Nissan pregătește concedieri în Europa. Se anunță restructurare masivă și închideri de fabrici până în 2028 - Photo
Noutăți
Nissan pregătește concedieri în Europa. Se anunță restructurare masivă și închideri de fabrici până în 2028

Nissan se află în plin proces de transformare strategică și a început oficial discuțiile cu sindicatul care reprezintă angajații din biroul său regional european, în contextul unor r

Inna
Volkswagen a ținut ascuns un coupe electric spectaculos: design uitat, readus la lumină după opt ani - Photo
Noutăți
Volkswagen a ținut ascuns un coupe electric spectaculos: design uitat, readus la lumină după opt ani

Un proiect inedit al Volkswagen, care ar fi trebuit să vadă lumina zilei în urmă cu aproape un deceniu, a fost dezvăluit recent printr-o schiță oficială. Este vorba despre un coupe sportiv cu pr

Inna