Un BMW de 11.0 secunde și 500 de cai putere scos la vânzare! Iată câți bani cere proprietarul

De Redactor AE   |  16 Septembrie, 2019

Distribuie :

Cei mai familiarizați cu tuningul auto, știu că este foarte dificil să vinzi o mașină modificată. Chiar dacă ai băgat bani mulți scoți înapoi foarte puțini. Însă există și partea bună a lucrurilor.

De exemplu, poți procura o mașină deja preparată, modificată, adaptată și gata de scos la plimbare pentru o sumă mult mai mică decât ar fi costat să o faci de unul singur. Este poate cazul și acestui BMW E30 din România, scos la vânzare pentru o sumă de 15.000 de euro.

Dacă la prima vedere îți poate părea scump, află că mașina este complet restaurată, asta însemnând dezasamblarea completă, sudarea și prelucrarea caroseriei, revopsire, etc. Tot aici se pune în calcul și bodykit-ul Pandem, care ascunde jantele masive (pentru acest model) de 18 inch Japan Racing.

Partea estetică, e bine, dar nici performanțele nu sunt de neglijat. Motorul în șase cilindri a fost modificat iar acum este turbo-aspirat și pune pe roțile din spate în jur de 500 de cai putere, verificați la standul Dyno.

Lista de bunătățuri de fapt este foarte lungă, noi am selectat doar câteva dintre ele și le-am postat mai jos. Suntem curioși câți dintre cititorii noștri ar opta pentru un astfel de automobil de weekend, sau poate aveți o alternativă mai bună! Așteptăm comentariul tău.

Motor

500cp-fisa dyno,
Garnitura Cometic,
prezoane ARP 2000,
injectoare Bosch 440,
walbro 255lph,
conducte refacute,
turbo gt35,
wastegate tial 44mm,
blow off HKS ssqv.
Toate garniturile, simeringurile, cuzineti si segmenti noi, motor curat, nu prezinta scurgeri de ulei sau alte probleme ascunse.

Transmisie

Transmisie- cutie zf de pe e36,
cardan de e36 2.8,
Diferențial blocant 188mm proaspat reconditionat,
verificat rulmentii, schimbat discurile de ambreiaj si adaugt inca unul marind raportul de blocare,
planetare groase de 2.4d,

Suspensie BC Racing,
toate bucsile poliuretan si aluminiu/poliuretan.

Interior

Scaune sport retapitate alcatara,
fete de usi alcantara,
ceasurile aftermarket in suport de carbon,
manere usi carbon,
centuri in 4 puncte Takata.
Rollcage by SylGarage Bucuresti din oala in oala.

Sistem frânare

Discuri de frina 320mm cu etrieri de 850i pe fata si stock pe spate.
Jante pe 18 JapanRacing cu semislick-uri pe fata 225/40/18 Yokohama si gume normale pe spate, Pirelli 285/35/18 ( am avut in trecut si 315/30/18 dar fiind urs si eu si masina s-au consumat).

Mașina a parcurs sfertul de milă în 11.0 secunde.

Recomandate:

Podul Mihai Viteazul din Chișinău, aproape de redeschidere: lucrările se vor încheia în câteva zile - Photo
Noutăți
Podul Mihai Viteazul din Chișinău, aproape de redeschidere: lucrările se vor încheia în câteva zile

După mai bine de doi ani de lucrări, podul rutier de pe strada Mihai Viteazul din Chișinău este aproape gata. Potrivit responsabililor din cadrul companiei de construcții care gestionează proiectul, f

Inna
Autoritățile au emis un ordin prin care se impun restricții de circulație pentru mașinile de mare tonaj - Photo
Sociale
Autoritățile au emis un ordin prin care se impun restricții de circulație pentru mașinile de mare tonaj

În perioadele cu temperaturi extreme, circulația vehiculelor de mare tonaj va fi limitată temporar pe drumurile publice din Republica Moldova. Măsura este reglementată printr-un ordin comun semn

Inna
Ferrari a dezvăluit noul 296 Speciale Piloti, un model rezervat exclusiv piloților din programele oficiale de curse - Photo
Noutăți
Ferrari a dezvăluit noul 296 Speciale Piloti, un model rezervat exclusiv piloților din programele oficiale de curse

Ferrari ridică din nou standardele exclusivității cu lansarea modelului 296 Speciale Piloti, o ediție dedicată strict piloților implicați în competițiile oficiale organizate sub umbrela mărcii d

Inna
Mansory transformă noul BMW M5 într-un monstru de 850 CP cu accente din fibră de carbon - Photo
Noutăți
Mansory transformă noul BMW M5 într-un monstru de 850 CP cu accente din fibră de carbon

Noul BMW M5, deja o forță pe patru roți, a intrat pe mâna celor de la Mansory, care au dus performanțele sedanului de top la un nou nivel. Celebrul tuner german a creat un pachet exclusiv de mod

Inna
Luca de Meo părăsește Renault și face pasul surprinzător către industria luxului - Photo
Noutăți
Luca de Meo părăsește Renault și face pasul surprinzător către industria luxului

După o perioadă de cinci ani în care a coordonat cu succes strategia de transformare a grupului Renault, Luca de Meo a decis să încheie capitolul său în industria auto. Conform surse

Inna