Primele detalii despre motorizările europene ale crossover-ului Toyota RAV4

De AutoExpert   |  3 Decembrie, 2012

Distribuie :

Primele detalii despre motorizările europene ale crossover-ului Toyota RAV4

Dezvăluită în premieră mondială în cadrul Salonului Auto de la Los Angeles, cea de-a patra generaţie Toyota RAV4 va fi introdusă publicului european doar în primăvara anului viitor, cu ocazia Salonului de la Geneva. La moment, toate imaginile disponibile vizează doar versiunea pentru Statele Unite.

Asta nu îi împiedică pe japonezi să ne pună la dispoziţie câteva informaţii despre gama de motorizări de care se va bucura RAV4 în Europa - crossover-ul japonez va oferi o versiune pe benzină de 2.0 litri Valvematic. Unitatea cu patru cilindri va oferi 158 de cai putere şi va putea fi alăturată unei cutii automate CVT şi sistemului de tracţiune integrală.

RAV4 va beneficia şi de un diesel entry-level, D-4D de concepţie nouă, cu o capacitate de 2.0 litri. În Marea Britanie ea va fi văzută ca o versiune economică a modelului şi va fi disponibilă alături de o cutie manuală. Clienţii vor putea opta între sistem 4x4 şi tracţiune faţă.

Cel mai puternic diesel va avea 2.2 litri şi patru cilindri. Motorul D-4D oferă 150 de cai putere şi poate fi asistat de o cutie manuală sau de una automată. Unitatea de 150 de cai va fi disponibilă cu tracţiune faţă sau tracţiune integrală.

Recomandate:

Permise pe muchie de cuțit. Peste 700 de șoferi riscă să rămână fără acte după descoperirea unei fraude - Photo
Sociale
Permise pe muchie de cuțit. Peste 700 de șoferi riscă să rămână fără acte după descoperirea unei fraude

Agenția Servicii Publice anunță că, în zilele următoare, va anula peste 700 de permise de conducere, după ce au fost constatate abateri grave în modul de desfășurare a examenelor auto. Inf

Inna
Sfârșit de epocă la Volkswagen. Constructorul închide, în premieră, prima fabrică din Germania - Photo
Noutăți
Sfârșit de epocă la Volkswagen. Constructorul închide, în premieră, prima fabrică din Germania

Grupul Volkswagen se pregătește să închidă definitiv una dintre uzinele sale din Germania, o decizie fără precedent în cei 88 de ani de existență ai constructorului auto. Este vorba despre

Inna
Un alt învinuit în dosarul cu automobilele „importate” din UE, care nu au mai ajuns la clienți, a fost trimit în judecată - Photo
Sociale
Un alt învinuit în dosarul cu automobilele „importate” din UE, care nu au mai ajuns la clienți, a fost trimit în judecată

Al doilea învinuit în cauza penală privind escrocheria cu automobile de lux importate din UE, a fost trimis în judecată. Cazul este parte a dosarului anunțat anterior de Procura

Inna