Posaidon i-a oferit noului Mercedes-AMG G 63 performanțe de supercar și tocmai 940 CP

De Sergiu   |  20 August, 2020

Distribuie :

Întotdeauna este loc de mai bine, mai atrăgător și mai puternic. Dar cum să îmbunătățești o mașină ce deja e în topuri? Lași lucrul pe seama unor profesioniști de genul celor de la Paseidon. Nu de alta, dar G-Class e unul dintre cele mai reprezentative SUV-uri ever și nu permite o abordare delăsătoare.

Se pare însă că tunerul este încrezut în forțele proprii, prezentând un rezultat într-adevăr impresionant. Aceștia au reușit să-i ofere ”greului” de 2.5 tone o dinamică demnă de un supercar - 3.6 secunde până la 100 km/h. Asemenea cifre au fost posibile doar datorită unor schimbări radicale. 

Rezultatul acestor modificări a fost un adaos impresionant de aproape 400 CP. Ei bine, motorul V8 de 4.0 litri volum ce avea inițial 595 CP a fost recizelat prin înlocuirea turbocompresoarelor originale cu două unități mult mai performante și instalarea unei evacuări noi cu terminații ale eșapamentului de diametru sporit. Multe ore de manoperă au fost investite sub capotă, regândind în special admisia și sistemul de răcire. În continuare, aceștia s-au jucat cu ECU-ul mașinii, ”păcălindu-l” să ofere un output mai generos. Secretul tunerilor se află însă în spate. În portbagaj a fost instalat un rezervor special ce conține un mix format din apă și metanol ce oferă la necesitate un plus de presiune fără a periclita siguranța ansamblului. După toată atenția primită, G63 s-a ales cu tocmai 940 CP și 1278 Nm.

Viteza maximă e limitată electronic la 280 km/h, o performanță foarte prezentabilă pentru un SUV, mai ales în lumina masei acestuia și aerodinamicii nu tocmai bune. Consumul însă este pe măsură. Și dacă e ușor să accelerezi noul G63, e mult mai greu să-l oprești. Tunerii au fost nevoiți să instaleze frâne noi realizate dintr-o combinație carbon-ceramică . 

Pe exteriorul caroseriei au fost adăugate inserții din fibră de carbon pentru a oferi un aspect mai agresiv, iar prizele de aer au fost regândite, oferind acum un flux mai generos către admisie. Cât costă un astfel de tratament? Atelierul nu a dezvăluit public prețul creației, dar cine știe, poate în viitorul apropiat vom afla.

x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x

 

Recomandate:

Cariera lui F-150 Lightning se apropie de final. Cu această ocazie, Ford pregătește o versiune nouă cu motor pe benzină - Photo
Noutăți
Cariera lui F-150 Lightning se apropie de final. Cu această ocazie, Ford pregătește o versiune nouă cu motor pe benzină

Ford se pregătește să lanseze o nouă versiune pentru camioneta electrică F-150 Lightning. Aceasta va primi un motor pe benzină, care va fi utilizat drept range extender. Noua versiune o va înloc

Inna
Vladimir Bolea confirmă că din 2028 vom achita taxe pentru utilizarea drumurilor naționale - Photo
Noutăți
Vladimir Bolea confirmă că din 2028 vom achita taxe pentru utilizarea drumurilor naționale

Șoferii moldoveni vor achita taxe pentru utilizarea drumurilor naționale, exact ca în România. Informația a fost confirmată de către vicepremierului Vladimir Bolea, ministru al Infras

Inna