Noua generație Honda HR-V a fost dezvăluită, vine cu sistem de propulsie hybrid e:HEV

De Sergiu   |  18 Februarie, 2021

Distribuie :

Honda a ridicat astăzi voalul de pe noua generație a modelului HR-V, numit în Japonia Vezel, ce vine pe piață într-o proaspătă prestanță, urmând o nouă filosofie de design și sistemul hybrid e:HEV fără încărcare la priză. 

Noul HR-V devine astfel parte integrantă a noii strategii a constructorului, ce prevede electrificarea în masă a gamei oferite pe continentul european până în 2022. Modelul este dotat cu un sistem de propulsie hybrid, acesta fiind format dintr-un motor pe benzină și unul electric, alimentat de o baterie litiu-ion, dar prevăzut și cu un generator. Sistemul de propulsie e:HEV ce animă SUV-ul este folosit în premieră pe model, dar este același folosit și pe modelele CR-V și Jazz.  

Chiar dacă specificațiile tehnice ale agregatului instalat pe noul hybrid nu au fost dezvăluite, performanțele ar trebui să fie similare celor oferite de iterațiile propulsorului prezente în Jazz și CR-V. În cazul mașinii de oraș, propulsia e asigurată de un propulsor 1.5 i-VTEC conjugat la două motoare electrice, iar CR-V e pus în mișcare de un motor pe benzină  2.0 i-VTEC și un motor electric. Vom afla ulterior care variantă se va regăsi pe noul model.

Interiorul noului HR-V venerează tradițiile în ce privește spațiul, oferind însă o ergonomie și confort îmbunătățit, în mare parte datorită scaunelor Magic Seats. A fost inclus un nou sistem de ventilație, ce direcționează curenții de aer prin fantele în formă de L, amplasate la extremitățile tabloului de bord.

Natural, ambianța habitaclului a fost revizuită - planșa de bord are un aspect proaspăt, iar sistemul de infotainment este readus la realitatea actuală. Funcționalitea nu a ocolit noul model; bancheta spate poate fi rabatată pentru a forma o podea plată, pentru transportarea obiectelor înalte.

Dimensiunile exterioare au rămas practic aceleași, chiar dacă proporțiile au fost regândite, pentru a armoniza exteriorul la noile rigori de design. S-a mizat de astă dată pe un aspect curat și fără înflorituri exagerate, conform unei filosofii cu accente minimaliste.

Fascia include o nouă grilă de dimensiuni îndrăznețe, în timp ce forma caroseriei prezintă note de coupe, laturi mai ascuțite, verticale, pentru a se asigura că nu există impact asupra spațiului interior. Una dintre puținele caracteristici preluate de la modelul anterior sunt mânerele ascunse în portierele spate.

Noua generație Honda HR-V va fi disponibilă pe piața europeană de la finele anului curent, pre-comenzile pot fi deja plasate.

x
x
x
x
x
x
x
x

 

 

Recomandate:

Honda schimbă direcția: taie miliarde din planurile pentru electrice și mizează pe hibride pe benzină - Photo
Noutăți
Honda schimbă direcția: taie miliarde din planurile pentru electrice și mizează pe hibride pe benzină

Honda a anunțat o modificare majoră a strategiei sale privind electrificarea. Producătorul japonez va reduce semnificativ investițiile planificate în dezvoltarea de vehicule electrice (EV), scăz

Inna
Volkswagen nu va mai utiliza prefixul „ID” în denumirile pentru mașinile electrice - Photo
Noutăți
Volkswagen nu va mai utiliza prefixul „ID” în denumirile pentru mașinile electrice

Volkswagen va renunța la prefixul "ID" din numele modelelor electrice. Se pare că modelele cu zero emisii vor obține nume "normale", nu doar o combinație de lidere și cifre. 

Inna
Toyota ar putea fuziona cu Nissan. Oficialii celor două mărci ar fi purtat discuții în secret - Photo
Noutăți
Toyota ar putea fuziona cu Nissan. Oficialii celor două mărci ar fi purtat discuții în secret

Toyota ar putea fuziona cu Nissan. Cel puțin, acest subiect a fost discutat dintre oficialii Toyota și rivalii de la Nissan. Amintim că, anterior, Nissan negocia cu Honda, în privința unei fuziu

Inna
Noul Toyota RAV4 vine în Europa doar în configurație hibridă! Autonomie electrică de 100 km și versiune GR Sport cu 304 CP - Photo
Noutăți
Noul Toyota RAV4 vine în Europa doar în configurație hibridă! Autonomie electrică de 100 km și versiune GR Sport cu 304 CP

Toyota a prezentat oficial noua generație RAV4, care marchează o schimbare semnificativă pentru piața europeană: este primul RAV4 vândut exclusiv cu propulsie hibridă. După peste 15 milioane de

Inna