Mercedes prezintă vehiculul electric de performanță AMG EQE, care oferă 687 CP și autonomie de 533 kilometri

De Pavel   |  16 Februarie, 2022

Distribuie :

În toamna anului trecut, Mercedes a prezentat versiunea electrică a lui E-Class, numit EQE. Acum, nemții lansează două versiuni de performanță a EV-ului cu indicii EQE 43 4Matic și EQE 53 4Matic+.

Sedanul electric de performanță vine echipat cu două motoare electrice, o baterie cu capacitatea de 90.6 kWh, tracțiune integrală, direcție integrală AMG Ride Control+ și suspensie pneumatică. Toto aici menționăm un sistem de frânare performant, cu discuri de 415 mm și etriere cu șase pistoane pe puntea față. Sistemul de frânare AMG ceramic este opțional.

x
x
x
x
x
x
x
x

 

În cazul lui EQE 43 4MATIC, motoarele electrice sincrone cu magneți permanenți dezvoltă un total de 476 cai putere și un cuplu de 858 Nm. În aceste condiții, EV-ul accelerează de la 0-100 km/h în 4.2 secunde, în timp ce viteza maximă este limitată electronic la 210 km/h. Cu un singur ”plin” al bateriei, vehiculul este capabil să asigure o autonomie de 533 km (WLTP).

Pentru EQE 53 4Matic+, Mercedes anunță o putere totală de 626 CP, iar cu pachetul opțional AMG Dynamic Plus, aceasta crește la 678 CP și 1.000 Nm cuplu pe o perioadă anumită de timp. Aici, accelerarea de la 0-100 km/h durează 3.5 secunde sau 3.3 secunde cu AMG Dynamic Plus, iar viteza maximă este de 220 km/h standard, sau 240 km/h cu pachetul opțional.

x
x
x
x

 

La capitolul design, noul Mercedes-AMG EQE poate fi recunoscut ușor după elementele sport, printre care: jantele cu diametrul de până la 21 de inch, scaunele sport îmbrăcate în piele ecologică Artico (cea Nappa este opțională), pedalierul AMG și volanul teșit în partea de jos. 

Ambele versiuni Mercedes-AMG EQE au mai multe moduri de rulare disponibile, la alegerea cărora se schimbă puterea sistemului de propulsie. De exemplu, 80-85% din putere este disponibilă în modul Confort, 90% în Sport și doar Sport+ oferă 100%. În plus, în Sport și Sport+, mașina coboară garda la sol cu 15 milimetri, iar în Confort, aceasta este reglată automat în funcție de viteză.

Recomandate:

Sfârșit de epocă la Volkswagen. Constructorul închide, în premieră, prima fabrică din Germania - Photo
Noutăți
Sfârșit de epocă la Volkswagen. Constructorul închide, în premieră, prima fabrică din Germania

Grupul Volkswagen se pregătește să închidă definitiv una dintre uzinele sale din Germania, o decizie fără precedent în cei 88 de ani de existență ai constructorului auto. Este vorba despre

Inna
Permise pe muchie de cuțit. Peste 700 de șoferi riscă să rămână fără acte după descoperirea unei fraude - Photo
Sociale
Permise pe muchie de cuțit. Peste 700 de șoferi riscă să rămână fără acte după descoperirea unei fraude

Agenția Servicii Publice anunță că, în zilele următoare, va anula peste 700 de permise de conducere, după ce au fost constatate abateri grave în modul de desfășurare a examenelor auto. Inf

Inna
Jaguar dezminte informația și neagă că ar fi concediat șeful de design - Photo
Noutăți
Jaguar dezminte informația și neagă că ar fi concediat șeful de design

Jaguar a reacționat oficial la informațiile apărute recent în spațiul public, infirmând zvonurile potrivit cărora Gerry McGovern, directorul de design al mărcii, ar fi fost concediat. Pozi

Inna
Un alt învinuit în dosarul cu automobilele „importate” din UE, care nu au mai ajuns la clienți, a fost trimit în judecată - Photo
Sociale
Un alt învinuit în dosarul cu automobilele „importate” din UE, care nu au mai ajuns la clienți, a fost trimit în judecată

Al doilea învinuit în cauza penală privind escrocheria cu automobile de lux importate din UE, a fost trimis în judecată. Cazul este parte a dosarului anunțat anterior de Procura

Inna