Mercedes-Benz lansează cel mai performant şi mai rapid E-Class vreodată! E63-ul AMG S care prinde suta în 3.4 secunde

De Redactor AE   |  26 Octombrie, 2016

Distribuie :

Mercedes-AMG a dezvăluit astăzi vârful de iceberg în gama de modele E-Class, cel mai nou şi mai performant E63 AMG şi versiunea E63 AMG S a acestuia! Sport sedanul german vine să îşi ridice titlul de cel mai rapid în segment cu cifre şi date tehnice care te vor lăsa fără replică.

Noua generaţie a lui E63 a renunţat la monstrul de 5.5 litri în favoarea unui alt V8 de numai 4.0 litri volum, dar care este mult mai puternic, livrând în jur de 603 cai putere în versiunea S. Toată nebunia este transmisă roţilor motrice prin intermediul transmisiei cu nouă rapoarte Speedshift MCT (Multi Clutch Technology), oferită standard, alături de sistemul de tracţiune integrală 4Matic+.

Noile tehnologii îi permit sportivei să accelereze de la zero la prima sută în 3.5 secunde sau chiar 3.4 secunde dacă se optează pentru E63 AMG S! După cum vă spuneam mai devreme, propulsorul turbo-aspirat, asigură un total de 603 cai putere şi 850 Nm de cuplu motor în varianta S, sau 563 de cai putere şi 750 Nm de cuplu motor pentru un E63 AMG de bază. Ambele însă sunt limitate la viteza maximă de 250 km/h şi numai pachetul opţional AMG Driver poate elibera toată furia motoarelor ridicând limita de viteză la 300 km/h.

Iar dacă ai oboseşti de prea multe bruscări de acceleraţie şi se trezeşte sentimentul de compasiune pentru ceilalţi participanţi la trafic propulsaţi de motoare inferioare, atunci te poţi alătura lor selectând modul "Comfort" al transmisiei, care taie alimentarea pentru patru cilindri pe plaja de turaţii între 1.000 şi 3.250 de rpm.

La polul opus găseşti "Drift Mode" (doar pe E63 AMG S), regimul care îţi permite să arzi cu nesimţire anvelopele spate, fără nici un fel de control al tracţiunii şi cu roţile punţii faţă eliberate de orice fel de sarcină. Inginerii AMG au făcut posibilă selecţia prin intermediul modului Race, şi încearcă astfel să îi împace şi pe iubitorii de drift şi adrenalină, aşa cum producătorul nu va lansa E63-ul AMG în varianta exclusivă cu tracţiune spate ci doar integrală.

Alte bunătăţuri incluse în meniul AMG sunt suspensia special modificată, sistemul Air Body Control readaptat, diferenţial blocabil mecanic, sistemul de ESP în trei variaţii şi un sistem de direcţie electromecanic variabil, în funcţie de necesităţi şi condiţii de exploatare. Pe partea frânelor avem discuri cu un diametru de 390 şi 360 de mm, iar opţional sunt oferite frânele ceramice cu discuri speciale cu diametrul de 402 şi 360 mm.

Restul deja, se vede în poze, iar după cum bine ştiţi o imagine face cât o mie de cuvinte!

2018-Mercedes-E63-AMG-S-1 2018-Mercedes-E63-AMG-S-2 2018-Mercedes-E63-AMG-S-3 2018-Mercedes-E63-AMG-S-4 2018-Mercedes-E63-AMG-S-5 2018-Mercedes-E63-AMG-S-6 2018-Mercedes-E63-AMG-S-7 2018-Mercedes-E63-AMG-S-8 2018-Mercedes-E63-AMG-S-9 2018-Mercedes-E63-AMG-S-10 2018-Mercedes-E63-AMG-S-12 2018-Mercedes-E63-AMG-S-13 2018-Mercedes-E63-AMG-S-14 2018-Mercedes-E63-AMG-S-15 2018-Mercedes-E63-AMG-S-16 2018-Mercedes-E63-AMG-S-17 2018-Mercedes-E63-AMG-S-18 2018-Mercedes-E63-AMG-S-19 2018-Mercedes-E63-AMG-S-20 2018-Mercedes-E63-AMG-S-21 2018-Mercedes-E63-AMG-S-22 2018-Mercedes-E63-AMG-S-23 2018-Mercedes-E63-AMG-S-24 2018-Mercedes-E63-AMG-S-25 2018-Mercedes-E63-AMG-S-26 2018-Mercedes-E63-AMG-S-27 2018-Mercedes-E63-AMG-S-28 2018-Mercedes-E63-AMG-S-29 2018-Mercedes-E63-AMG-S-30 2018-Mercedes-E63-AMG-S-31 2018-Mercedes-E63-AMG-S-32 2018-Mercedes-E63-AMG-S-33 2018-Mercedes-E63-AMG-S-34 2018-Mercedes-E63-AMG-S-35 2018-Mercedes-E63-AMG-S-36 2018-Mercedes-E63-AMG-S-37 2018-Mercedes-E63-AMG-S-38 2018-Mercedes-E63-AMG-S-39 2018-Mercedes-E63-AMG-S-40 2018-Mercedes-E63-AMG-S-41 2018-Mercedes-E63-AMG-S-42 2018-Mercedes-E63-AMG-S-43 2018-Mercedes-E63-AMG-S-44

 

Recomandate:

Rimac apreciază primii săi susținători și le creează o ediție cu adevărat spectaculoasă a hypercarului electric Nevera - Photo
Noutăți
Rimac apreciază primii săi susținători și le creează o ediție cu adevărat spectaculoasă a hypercarului electric Nevera

Rimac duce ideea de exclusivitate la un nou nivel prin lansarea unei serii extrem de limitate pentru hypercar-ul electric Nevera R. Noua versiune, denumită Founder’s Edition, va fi produsă &icir

Inna
Hyundai pregătește un gigant electric. Cel mai mare EV al mărcii debutează în 2026 - Photo
Noutăți
Hyundai pregătește un gigant electric. Cel mai mare EV al mărcii debutează în 2026

Hyundai a stârnit interesul publicului după ce a publicat prima imagine teaser cu un viitor model electric aflat în pregătire. Noul vehicul va deveni cel mai mare automobil cu propulsie el

Inna
Dimineață fatală pentru un tânăr de doar 27 de ani. Acesta și-a pierdut viața într-un grav accident rutier - Photo
Accidente
Dimineață fatală pentru un tânăr de doar 27 de ani. Acesta și-a pierdut viața într-un grav accident rutier

Un accident rutier soldat cu decesul unui tânăr a avut loc în dimineața zilei de 19 decembrie, în apropiere de orașul Taraclia. Tragedia s-a produs în jurul orei 08:00, câ

Inna
A lovit un Jaguar și a părăsit locul accidentului. Poliția a prins făptașul care riscă închisoare de până la 5 ani - Photo
Accidente
A lovit un Jaguar și a părăsit locul accidentului. Poliția a prins făptașul care riscă închisoare de până la 5 ani

Un accident rutier a avut loc ieri, în sectorul Râșcani al capitalei. Potrivit oamenilor legii, un bărbat, fiind la volanul unui Volkswagen, a lovit un Jaguar parcat. Ulterior, bărbatul a

Inna
BMW a dezvoltat noi aplicații pentru posesorii de mașini M. Sunt 3 în total și îți afișează date importante - Photo
Noutăți
BMW a dezvoltat noi aplicații pentru posesorii de mașini M. Sunt 3 în total și îți afișează date importante

Posesorii modelelor BMW M vor primi trei aplicații noi, prin care vor putea monitoriza anumite date dinamice, pentru curse de drag racing și chiar un canal de entertainment. La momentul actual, a

Inna