Mercedes-Benz CLS Shooting Brake

De AutoExpert   |  28 Iunie, 2012

Distribuie :

Mercedes-Benz CLS Shooting Brake

Din 2004 (de la apariția primei generații de CLS) și până în prezent, segmentul de nișă al coupe-urilor în patru uși a devenit ușor populat: Audi A7, Porsche Panamera sau mai nou-venitul BMW Seria 6 Gran Coupe sunt câteva dintre alternativele pentru o limuzină cu patru portiere și cu alură plonjată. A venit timpul ca promotorul segmentului să facă un pas avangardist. Și, iată-l! Cel mai frumos Mercedes-Benz util din istorie este dezvelit oficial: CLS Shooting Brake.

Păstrând liniile care au dereglat glandele salivare ale multora dintre noi, CLS Shooting Brake aduce plusul de spațiu și utilitate pe care toți clienții Mercedes-Benz îl doreau. Bine, nu știm sigur dacă îl doreau înainte, dar cu siguranță și-l doresc acum. La aproape cinci metri lungime, este un pic mai lung decât cel mai mare brake M-B (Clasa E), iar portbagajul pune la dispoziție un volum curpins între 590 și 1.500 de litri, în funcție de configurația banchetei. Hayonul este acționat electric, suspensia pneumatică se ajustează automat și podeaua portbagajului este din lemn. Opțional, porbagajul poate primi șine de încărcare din aluminiu; la cerere, CLS vine și cu cârlig de tractare.

OK, nu este mai practic decât Clasa E (cu ai săi 1.950 de litri de portbagaj), dar cu siguranță este cel mai arătos break pe care l-ai văzut vreodată. Și, conform spuselor celor de la Mercedes-Benz - cum că este o sportivă cu patru uși și fund mai mare - CLS nu se rezumă la eleganță și practicitate, ci demonstrează și abilități sportive. 0-100 în 5,3 secunde (pentru CLS 500) poate fi un argument valid.

Gama de motorizări cuprinde două dieseluri - unul de 4-în-linie cu 204 CP și un V6 cu 265 CP - și două pe benzină: un V6 cu 306 CP și un V8 bi-turbo cu 408 CP.

Interiorul vine în cinci culori diferite și cu trei tipuri de ornamente de lemn. Dacă nu ți-e de ajuns, poți să-ți comanzi atunci finisaje de porțelan, disponibile momentan doar pentru Clasa S. O fi sunând bine, dar noi nu ni-l putem imagina mai agtrăgător decât în versiunea cu ornamente din fibră de carbon. Și cu două evacuări duble. Și cu V8 de 5,5 litri și 525 CP.

Recomandate:

Xiaomi va aduce mașinile electrice în Europa până în 2027. SUV-ul YU7, rivalul lui Tesla Model Y, atrage deja cerere record - Photo
Noutăți
Xiaomi va aduce mașinile electrice în Europa până în 2027. SUV-ul YU7, rivalul lui Tesla Model Y, atrage deja cerere record

Producătorul chinez Xiaomi, cunoscut la nivel mondial pentru smartphone-urile sale, își extinde ambițiile și pe piața auto. Compania a confirmat că intenționează să înceapă vânzările

Inna
Polițiștii nu mai sunt obligați să prezinte legitimația de serviciu, dar este o condiție importantă - Photo
Sociale
Polițiștii nu mai sunt obligați să prezinte legitimația de serviciu, dar este o condiție importantă

Conform noilor reglementări, un polițist aflat în uniformă nu mai are obligația de a arăta legitimația de serviciu. În astfel de situații, este suficient ca acesta să se prezinte verbal, p

Inna
Nu lăsați copiii în mașină, pe timp de caniculă! IGSU vine cu avertisment - Photo
Noutăți
Nu lăsați copiii în mașină, pe timp de caniculă! IGSU vine cu avertisment

Specialiștii atrag atenția că minorii nu trebuie lăsați singuri în autoturisme, mai ales în zilele caniculare, din motiv că temperatura din interior crește extrem de rapid și poate de

Inna
Cehia, prima țară din UE care testează limita de viteză de 150 km/h pe autostradă - Photo
Noutăți
Cehia, prima țară din UE care testează limita de viteză de 150 km/h pe autostradă

Cehia va intra în istorie ca primul stat membru al Uniunii Europene care permite șoferilor să circule legal cu 150 km/h pe autostradă. Măsura va fi aplicată experimental de la sfârșitul lu

Inna
Mașinile cu cele mai mari costuri de întreținere după 5 ani. Porsche Cayenne, în topul listei - Photo
Curiozităţi
Mașinile cu cele mai mari costuri de întreținere după 5 ani. Porsche Cayenne, în topul listei

După câțiva ani de utilizare, unele automobile pot deveni o adevărată povară financiară pentru proprietari. Specialiștii atrag atenția că anumite modele ajung să implice cheltuieli ridicate de &

Inna
Consiliul Concurenței autorizează preluarea unor stații PECO de către Now Oil Retail - Photo
Noutăți
Consiliul Concurenței autorizează preluarea unor stații PECO de către Now Oil Retail

Consiliul Concurenței al Republicii Moldova a emis o decizie prin care aprobă tranzacția de concentrare economică prin care compania Now Oil Retail SRL preia controlul asupra mai multor stații de alim

Inna