Mercedes-AMG a explicat de ce viitorul C63 nu va avea V8 și nici măcar 6 cilindri sub capotă!

De Redactor AE   |  22 Februarie, 2021

Distribuie :

Întrebat de ce nemții vor să renunțe la motoarele V8, care pune în mișcare în prezent gama de modele AMG, inginerul-șef Christian Fruh a menționat că ”buba” nu e doar la capitolul ecologie și taxe. Din punct de vedere tehnic, noul tren de propulsie va avea propriile avantaje. 

Nimeni din fanii Mercedes-Benz nu e încântat de faptul că un V8 va pierde tocmai 50% din numărul de cilindri, însă denumirea modelului va fi aceeași - C63 AMG. Unii și-au pus speranța că sunt doar zvonuri, alții au rămas cu gândul măcar la un șase cilindri în linie și totuși, oficialii AMG nu dau nici un pas înapoi, viitorul model de performanță C-Klasse va fi echipat cu un propulsor în patru cilindri și numai 2.0 litri volum. 

De ce nu 6 în linie? 
Producătorul de mașini premium nu mai are în gama sa motoare V6, optând pentru unitățile cu șase cilindri în linie, însă pentru C-Class, asta ar echivala cu un handicap serios. Botul mașinii, trebuie ”crescut” cu cel puțin 5 centimetri, pentru a putea găzdui noul motor, cu tot cu accesorii greutatea totală pe puntea față va crește considerabil iar asta înseamnă că și performanțele vor avea de suferit. 

Prima consecință este ușor de intuit - subvirarea! 

Iată de ce inginerii Mercedes au optat pentru un motor în 4 cilindri, ajutat de unitatea electrică, pentru performanțe similare cu ce ar putea oferi un motor cu șase pistoane. Avantajele însă, sunt clar - greutatea redusă și consumul de carburanți, ceea ce ar trebui să convingă publicul să nu renunțe la un C63 AMG. 

Voi ce părere aveți? 

 

 

Recomandate:

Volkswagen nu va mai utiliza prefixul „ID” în denumirile pentru mașinile electrice - Photo
Noutăți
Volkswagen nu va mai utiliza prefixul „ID” în denumirile pentru mașinile electrice

Volkswagen va renunța la prefixul "ID" din numele modelelor electrice. Se pare că modelele cu zero emisii vor obține nume "normale", nu doar o combinație de lidere și cifre. 

Inna
Noul Toyota RAV4 vine în Europa doar în configurație hibridă! Autonomie electrică de 100 km și versiune GR Sport cu 304 CP - Photo
Noutăți
Noul Toyota RAV4 vine în Europa doar în configurație hibridă! Autonomie electrică de 100 km și versiune GR Sport cu 304 CP

Toyota a prezentat oficial noua generație RAV4, care marchează o schimbare semnificativă pentru piața europeană: este primul RAV4 vândut exclusiv cu propulsie hibridă. După peste 15 milioane de

Inna
Toyota ar putea fuziona cu Nissan. Oficialii celor două mărci ar fi purtat discuții în secret - Photo
Noutăți
Toyota ar putea fuziona cu Nissan. Oficialii celor două mărci ar fi purtat discuții în secret

Toyota ar putea fuziona cu Nissan. Cel puțin, acest subiect a fost discutat dintre oficialii Toyota și rivalii de la Nissan. Amintim că, anterior, Nissan negocia cu Honda, în privința unei fuziu

Inna