Mazda își prezintă noul logo. Schimbare de design după 28 de ani

De Inna   |  29 Ianuarie, 2025

Distribuie :

Mazda a dezvăluit oficial o siglă modernizată, care marchează o schimbare majoră după aproape trei decenii. Noua siglă, care va fi introdusă în această iarnă, are un design simplificat, adaptat cerințelor digitale ale vremurilor actuale. 

Noua siglă păstrează simbolul aripilor în formă de „M”, introdus de Mazda în 1997, dar elimină detaliile tridimensionale, optând pentru un design plat, 2D. În plus, noul logo nu va mai fi argintiu, cum era anterior, ci va fi vopsit în negru, iar aripile vor avea linii drepte în loc de curbe, pentru un aspect mai curat și mai contemporan.

Sigla originală a fost prezentată în 1997, înlocuind logo-ul anterior care avea un romb în centru. De-a lungul celor 28 de ani, logo-ul Mazda a suferit doar două modificări minore, în 2015 și 2018, dar acum marca face un pas important spre un nou capitol vizual.

Recomandate:

Volkswagen schimbă direcția: mașinile electrice cu generator termic vor ajunge și în Europa - Photo
Noutăți
Volkswagen schimbă direcția: mașinile electrice cu generator termic vor ajunge și în Europa

Volkswagen își reconfigurează strategia de tranziție către electromobilitate. Deși anterior anunțase că următoarea generație T-Roc, programată pentru lansare în 2026, va fi ultimul model n

Inna