Hofele-Design transformă noul Range Rover în Royster GT 500

De AutoExpert   |  3 Decembrie, 2012

Distribuie :

Hofele-Design transformă noul Range Rover în Royster GT 500

Redenumit în Royster GT 500, noua creaţie a tunerului din Donzdorf se distinge de versiunea stock a off-road-ului britanic printr-un kit aerodinamic subtil, compus din spoiler faţă restilizat, plus inserţii la nivelul pragurilor laterale. De asemenea, numeroase elemente ale caroseriei - printre care şi grila frontală, au fost finisate într-o nuanţă de negru mat, iar jantele standard au fost înlocuite cu unele ce măsoară nici mai mult nici mai puţin de 22 inch.

Pentru interior, viitorii clienţi au la dispoziţie piele în două culori şi cusături contrastante în formă de carouri, o opţiune disponibilă contra unei sume de 3.900 euro.

Pe plan tehnic, noul Hofele Royster GT 500 vine la pachet cu un modul inteligent de reglare a suspensiei pneumatice, ce coboară automat garda la sol cu până la 40 de milimetri. Asta în cazul în care viteza nu depăşeşte 80 de kilometri pe oră, după care garda la sol revine la valoarea iniţială din fabrică, iar automobilul britanic urmează a oferi pasagerilor săi pe care-i găzduieşte la bord maximum confort.

Tunerii de la Hofele-Design au optat şi pentru optimizarea unităţii de control, modelele Range Rover SDV8 obţinând astfel un total de 410 cai putere şi 720 Nm.

Recomandate:

Permise pe muchie de cuțit. Peste 700 de șoferi riscă să rămână fără acte după descoperirea unei fraude - Photo
Sociale
Permise pe muchie de cuțit. Peste 700 de șoferi riscă să rămână fără acte după descoperirea unei fraude

Agenția Servicii Publice anunță că, în zilele următoare, va anula peste 700 de permise de conducere, după ce au fost constatate abateri grave în modul de desfășurare a examenelor auto. Inf

Inna
Sfârșit de epocă la Volkswagen. Constructorul închide, în premieră, prima fabrică din Germania - Photo
Noutăți
Sfârșit de epocă la Volkswagen. Constructorul închide, în premieră, prima fabrică din Germania

Grupul Volkswagen se pregătește să închidă definitiv una dintre uzinele sale din Germania, o decizie fără precedent în cei 88 de ani de existență ai constructorului auto. Este vorba despre

Inna
Un alt învinuit în dosarul cu automobilele „importate” din UE, care nu au mai ajuns la clienți, a fost trimit în judecată - Photo
Sociale
Un alt învinuit în dosarul cu automobilele „importate” din UE, care nu au mai ajuns la clienți, a fost trimit în judecată

Al doilea învinuit în cauza penală privind escrocheria cu automobile de lux importate din UE, a fost trimis în judecată. Cazul este parte a dosarului anunțat anterior de Procura

Inna