Ce au în comun compania Coca-Cola şi Formula 1?

De AutoExpert   |  26 Noiembrie, 2012

Distribuie :

Ce au în comun compania Coca-Cola şi Formula 1?

Emmanuel Seuge, Group Director Worldwide Sports & Entertainment Marketing Coca-Cola a declarat: "Creativitatea echipelor, pasiunea pentru viteză, energia lor - atributele cheie ale campionatului Formula 1, sunt concomitent valorile brandului burn. Echipa Lotus F1, cel mai nou, dar şi unul dintre cei mai competitivi jucători de Formula 1, a dat dovadă de o creativitate excepţională de-a lungul curselor, dar şi de implicare şi devotament în colaborarea cu partenerii săi - aceste elemente reflectă întocmai filosofia brandului burn. Aceeaşi creativitate şi energie o vom aduce prin intermediul băuturii energizante burn, combinând arta şi muzica într-un mod care va revoluţiona convenţiile tradiţionale de sponsorizare din Formula 1."

Eric Boullier, conducătorul echipei Lotus F1, a spus: "Suntem mândri că echipa Lotus F1 a fost aleasă drept cel mai bun vehicul de reprezentare a brandului burn în cadrul unui parteneriat de înaltă clasă. Suntem încântaţi de această colaborare şi de faptul că, împreună, vom putea dezvolta un model nou şi inovator de sponsorizare, care se caracterizează prin mix-ul de experienţe, creativitate şi social media, domeniu în care echipa noastră a fost un adevărat pionier pentru categoria Formula 1 - în ultimele 18 luni, înregistrând cea mai mare rată de creştere în rândul fanilor în acest an."

Recomandate:

De Tomaso P72, supercarul cu motor V8 de 700 CP, debutează după 6 ani de la prezentarea conceptului - Photo
Noutăți
De Tomaso P72, supercarul cu motor V8 de 700 CP, debutează după 6 ani de la prezentarea conceptului

După o așteptare de șase ani, producătorul italian De Tomaso lansează în sfârșit versiunea de serie a spectaculosului P72, un supercar care combină eleganța clasică cu performanțele modern

Inna
Nissan anunță amânarea unor modele noi și un plan amplu de reducere a costurilor - Photo
Noutăți
Nissan anunță amânarea unor modele noi și un plan amplu de reducere a costurilor

Nissan trece printr-o perioadă de restructurare profundă, luând decizii drastice pentru a-și stabiliza situația financiară. Producătorul auto japonez a confirmat că va amâna dezvoltarea un

Inna
Guvernul preia acțiunile Moldasig pentru a le scoate la vânzare, în contextul unui interes public major - Photo
Sociale
Guvernul preia acțiunile Moldasig pentru a le scoate la vânzare, în contextul unui interes public major

 Guvernul a adoptat o decizie strategică privind preluarea acțiunilor companiei de asigurări „Moldasig” SA, în vederea revânzării acestora pe piață. Executivul a

Inna
Mercedes-Maybach SL 680 Monogram redefinește luxul cu detalii din piele Nappa și motor V8 Biturbo - Photo
Noutăți
Mercedes-Maybach SL 680 Monogram redefinește luxul cu detalii din piele Nappa și motor V8 Biturbo

Mercedes-Maybach a ridicat standardele luxului auto prin lansarea modelului SL 680 Monogram, o versiune exclusivistă a decapotabilei din clasa SL. Această ediție de top, recent prezentată în dou

Inna
Land Rover relansează modelul Freelander ca brand separat. Noul crossover va fi mai ieftin, construit în parteneriat cu Chery - Photo
Noutăți
Land Rover relansează modelul Freelander ca brand separat. Noul crossover va fi mai ieftin, construit în parteneriat cu Chery

Land Rover pregătește lansarea unei noi generații pentru crossoverul accesibil Freelander, care va reveni pe piață în versiuni complet electrificate. Modelul reînnoit urmează să debuteze l

Inna
Sentința în cazul accidentului mortal din Bălți, amânată: Avocatul familiei victimei cere timp pentru studierea dosarului - Photo
Noutăți
Sentința în cazul accidentului mortal din Bălți, amânată: Avocatul familiei victimei cere timp pentru studierea dosarului

Pronunțarea verdictului în cazul lui Serghei Lungu, conducătorul auto implicat într-un accident rutier tragic produs la Bălți, a fost amânată în ședința din 15 mai. Instanța Ju

Inna