AC Schnitzer si Hamman se bat în... M5-uri tunate

De AutoExpert   |  8 Martie, 2012

Distribuie :

AC Schnitzer si Hamman se bat în... M5-uri tunate

Alegerea ar trebui sa fie simpla, daca ne uitam la cresterea de putere a motorului lui BMW M5: AC Schnitzer scoate din V8-ul TwinTurbo cu 52 CP mai mult, în timp ce Hamman forteaza nota cu 160 CP suplimentari fata de cei 560 CP ai unui M5 de serie. Atentie, doar din resoftare si cu aportul de cai putere datorat schimbarii liniei de evacuare.

Cu alte cuvinte, ACS5 Sport Saloon afiseaza o putere maxima de 612 CP si un cuplu maxim de 790 Nm, în timp ce Hamann M5 se lauda cu nu mai putin de 720 CP si un cuplu maxim de 900 Nm! Adica prima runda e câstigata de Hamann, cu un avantaj de peste 100 CP si 100 Nm fata de creatia ceor de la AC Schnitzer.

Trecem la capitolul look. Unde AC Schnitzer apeleaza la discretie, în contradictie cu stilul exagerat al celor de la Hamann. Daca ne gândim ca M5-ul e apreciat mai mult pentru sobrietate, înclinam balanta spre AC Schnitzer. Ambii tuneri ofera jante de 21 inch, sportiv-elegante la AC Schnitzer si sportiv-racing la Hamann.

Kitul exterior gândit de AC Schnitzer disimuleaza cu succes puterea foarte mare a masinii, prin modificarea subtila a spoilerelor. Cine vrea mai mult, poate apela la un eleron de curse si un difuzor mai proeminent, dar ramânem de parere ca M5-ului îi sta mai bine discret. În plus, vopseaua albastra-mat i se potriveste de minune.

Cei de la Hamann sunt de parere ca puterea mare trebuie afisata si printr-un aspect adecvat. Asa încât kitul lor exterior presupune modificarea mai accentuata a spoilerelor (plus adoptarea unor baghete LED în partea inferioara), eliminarea ornamentelor cromate de pe caroserie, adoptarea unor praguri late si a unor aripi evazate si dotate cu fante de aerisire, precum si "ornarea" spatelui cu doua eleroane.

Interioarele celor doua M5-uri tunate sunt foarte putin modificate, AC Schnitzer jucându-se putin cu o combinatie coloristica în ton cu vopseaua caroseriei, în timp ce la Hamann se observa volanul cu o forma racing, tesit în partea inferioara. Ambele masini respira un stil business-sport, dar Hamann e mai generos, mai ales cu ornamentele de fibra de carbon, atât în exterior, cât si în interior.

Ar mai ramâne de comparat preturile, însa acestea nu au fost comunicate pentru moment. Este clar, însa, ca Hamann va fi mai scump, asa încât AC Schnitzer înclina iar balanta în favoarea sa.

Recomandate:

Volkswagen lansează primele teste cu mașinile autonome în Wolfsburg - Photo
Teste
Volkswagen lansează primele teste cu mașinile autonome în Wolfsburg

Volkswagen demarează teste cu vehicule autonome în condiții reale de trafic. În următoarea perioadă, un prototip experimental va circula pe străzile din Wolfsburg, orașul în car

Inna
Un alt învinuit în dosarul cu automobilele „importate” din UE, care nu au mai ajuns la clienți, a fost trimit în judecată - Photo
Sociale
Un alt învinuit în dosarul cu automobilele „importate” din UE, care nu au mai ajuns la clienți, a fost trimit în judecată

Al doilea învinuit în cauza penală privind escrocheria cu automobile de lux importate din UE, a fost trimis în judecată. Cazul este parte a dosarului anunțat anterior de Procura

Inna
Jaguar dezminte informația și neagă că ar fi concediat șeful de design - Photo
Noutăți
Jaguar dezminte informația și neagă că ar fi concediat șeful de design

Jaguar a reacționat oficial la informațiile apărute recent în spațiul public, infirmând zvonurile potrivit cărora Gerry McGovern, directorul de design al mărcii, ar fi fost concediat. Pozi

Inna
Permise pe muchie de cuțit. Peste 700 de șoferi riscă să rămână fără acte după descoperirea unei fraude - Photo
Sociale
Permise pe muchie de cuțit. Peste 700 de șoferi riscă să rămână fără acte după descoperirea unei fraude

Agenția Servicii Publice anunță că, în zilele următoare, va anula peste 700 de permise de conducere, după ce au fost constatate abateri grave în modul de desfășurare a examenelor auto. Inf

Inna
Sfârșit de epocă la Volkswagen. Constructorul închide, în premieră, prima fabrică din Germania - Photo
Noutăți
Sfârșit de epocă la Volkswagen. Constructorul închide, în premieră, prima fabrică din Germania

Grupul Volkswagen se pregătește să închidă definitiv una dintre uzinele sale din Germania, o decizie fără precedent în cei 88 de ani de existență ai constructorului auto. Este vorba despre

Inna