A fost publicat topul celor mai căutate branduri auto pe internet

De Pavel   |  4 Februarie, 2021

Distribuie :

Anul trecut, Toyota a devenit cea mai populară marcă de automobile din motoarele de căutare, câștigând supremația celor de la BMW.  Acest lucru a fost raportat de către agenția britanică de analiză Compare the Market, care a analizat datele Google Trends cu privire la cele mai populare căutări din 158 de țări din întreaga lume.

Studiul a arătat că Toyota a înaintat în 2020, fiind lider pe motoarele de căutare în 55 de țări, depășind BMW-ul. Rezultatul obținut de niponi se explică prin extinderea gamei de modele Toyota, unde se regăsește vehiculuk electric C+pod, noul Yaris, Mirai și noua generație RAV4. 

În același timp, popularitatea BMW-ului a înregistrat primele scăderi în 2019, când marca bavareză a fost lider în motoarele de căutare a 118 țări, iar în 2020 în doar 34. Cu toate acestea, BMW păstrează cea de-a doua poziție în rating, după trei ani de supremăție.

Locul trei este ocupat de Mercedes-Benz, care este cel mai adesea căutat în 15 țări, urmat de Kia, Ford, Volvo, Audi, Honda, Nissan, Renault, Hyundai și Peugeot.

Raportul arată de asemenea, în mod clar, interesul locuitorilor față de brandurile autohtone. Astfel, lista suedeză este condusă de Volvo, a americanilor de Ford, iar cea japoneză de Toyota. Germanii cel mai adesea caută pe google BMW-urile, iar francezii Peugeot-urile. În același timp, AvtoVAZ-ul rusesc a devenit cel mai popular brand în Ucraina.

Recomandate:

Noul Toyota RAV4 vine în Europa doar în configurație hibridă! Autonomie electrică de 100 km și versiune GR Sport cu 304 CP - Photo
Noutăți
Noul Toyota RAV4 vine în Europa doar în configurație hibridă! Autonomie electrică de 100 km și versiune GR Sport cu 304 CP

Toyota a prezentat oficial noua generație RAV4, care marchează o schimbare semnificativă pentru piața europeană: este primul RAV4 vândut exclusiv cu propulsie hibridă. După peste 15 milioane de

Inna
Toyota ar putea fuziona cu Nissan. Oficialii celor două mărci ar fi purtat discuții în secret - Photo
Noutăți
Toyota ar putea fuziona cu Nissan. Oficialii celor două mărci ar fi purtat discuții în secret

Toyota ar putea fuziona cu Nissan. Cel puțin, acest subiect a fost discutat dintre oficialii Toyota și rivalii de la Nissan. Amintim că, anterior, Nissan negocia cu Honda, în privința unei fuziu

Inna
Honda schimbă direcția: taie miliarde din planurile pentru electrice și mizează pe hibride pe benzină - Photo
Noutăți
Honda schimbă direcția: taie miliarde din planurile pentru electrice și mizează pe hibride pe benzină

Honda a anunțat o modificare majoră a strategiei sale privind electrificarea. Producătorul japonez va reduce semnificativ investițiile planificate în dezvoltarea de vehicule electrice (EV), scăz

Inna
Testarea tehnică, din 1 iunie, va decurge conform unui nou regulament - Photo
Noutăți
Testarea tehnică, din 1 iunie, va decurge conform unui nou regulament

Inspecția tehnică periodică va fi efectuată mai rar. Un proiect în acest sens a fost aprobat, anul trecut, de Guvern. Prin urmare, pentru autoturismele private, inspecția va fi efectuat

Inna
Nissan Micra revine în Europa ca model 100% electric și autonomie de până la 408 km! - Photo
Noutăți
Nissan Micra revine în Europa ca model 100% electric și autonomie de până la 408 km!

Nissan aduce înapoi, în Europa, un nume cunoscut din gama sa compactă, Micra. De data aceasta, modelul vine cu o transformare completă: este 100% electric și construit pe aceeași plat

Inna
Volkswagen nu va mai utiliza prefixul „ID” în denumirile pentru mașinile electrice - Photo
Noutăți
Volkswagen nu va mai utiliza prefixul „ID” în denumirile pentru mașinile electrice

Volkswagen va renunța la prefixul "ID" din numele modelelor electrice. Se pare că modelele cu zero emisii vor obține nume "normale", nu doar o combinație de lidere și cifre. 

Inna