400 de unităţi Bugatti Veyron și-au găsit cumpărătorii

De AutoExpert   |  6 Decembrie, 2013

Distribuie :

Celebrul hipercar al concernului Volkswagen, a ajuns la exemplarul cu numărul 400, și doar peste încă 50 de unităţi, cei de la Bugatti vor scoate din producţie monstrul lansat în 2005, urmând să-şi pregătească liniile şi fanii pentru succesorul său. Până acum, Bugatti a vândut 300 de coupe-uri Veyron şi 100 de decapotabile. Toate cele 50 de unităţi rămase vor reprezenta versiunea Grand Sport Vitesse şi ar putea să fie împărţite în ediţii speciale, după cum a fost seria ”Legends” a producătorului din Molsheim.

Veyron-ul cu numărul 400 a ajuns în Orientul Mijlociu şi a costat 2.13 milioane de euro. Clientul s-a ales cu un Veyron Grand Sport Vitesse din seria Legends, dedicat lui Jean-Pierre Wimille. Această serie a fost compusă din numai trei unităţi, deci exemplarul va fi mai valoros după achiziţie decât la momentul cumpărării. Ediţia respectivă se mândreşte cu un exterior şi un interior în două tonuri, culorile fiind asortate şi inspirate de Bugatti-ul folosit de Wimille în competiţii.

Similar celorlalte exemplare Veyron Grand Sport Vitesse, unitatea cu numărul 400 are un motor W16 quad-turbo care livrează 1.200 CP şi 1.500 Nm. Acceleraţia 0-100 km/h este realizată în 2.6 secunde, în timp ce viteza maximă este de 408 km/h.

Recomandate:

Un ucrainean s-a ales cu dosar penal la frontiera germană, după ce a încercat să introducă ilegal un Porsche - Photo
Sociale
Un ucrainean s-a ales cu dosar penal la frontiera germană, după ce a încercat să introducă ilegal un Porsche

Un transport aparent obișnuit s-a transformat într-un incident costisitor pentru un șofer ucrainean, după ce autoritățile vamale din Germania au oprit un Porsche Panamera e-Hybrid aflat pe o pla

Inna
Uniunea Europeană renunță la planul de a interzice mașinile cu motoare termice din 2035 - Photo
Noutăți
Uniunea Europeană renunță la planul de a interzice mașinile cu motoare termice din 2035

După luni de presiuni intense din partea industriei auto și a mai multor state membre, Uniunea Europeană pare să fi schimbat direcția în privința viitorului mobilității. Planul care prevedea eli

Inna